×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر هاشم هاشم پور رئیس بیمارستان ولیعصر قائمشهر در آیین افتتاح توسعه و استاندارد سازی پروژه های تامین اجتماعی در بیمارستان ولیعصر قائمشهر ، در رابطه با افتتاح پروژهای این بیمارستان گفت : در بحث های درمانی ظاهر کار دیده می شود و دو پروژه لنژری که درخصوص شستشوی البسه و بهداشت است نیازمند استانداردسازی بود که صورت گرفت.

رئیس بیمارستان ولیعصر قائمشهر ادامه داد: کنترل عفونت ها در دنیا یک بحث عمومی است و از طریق این سیستم جدید که ورودی و خروجی البسه متفاوت است می تواند به کنترل عفونت ها کمک زیادی کند.

وی با اشاره به استانداردسازی آشپزخانه بیمارستان ولیعصر افزود : نیاز به استانداردسازی از زمان خرید کالا تا پخت را داشتیم که این عمل نیز صورت گرفته است.

رئیس بیمارستان قائمشهر با بیان اینکه در آذرماه امسال حدود ۲۰ هزار مراجعه به اورژانس صورت گرفته است ادامه داد :در اورژانس نیازمند امکانات بودیم که امروز سی تی اسکن اوژانس نیز به بهره برداری می رسد و بخش رادیولوژِی و ماموگرافی هم برای خدمت رسانی بیشتر افتتاح می شود.

هاشم پور در خصوص افتتاح این پروژه های گفت : این طرح ها شامل بخش تصویربرداری دیجیتال ، ماموگرافی ، واحد لنژری ، تغذیه و دستگاه اکسیژن ساز می باشد .

وی عنوان کرد ؛ نصب و راه اندازی دستگاه رادیولوژی با هزینه هشت میلیارد ریال ، ماموگرافی با هزینه ۶ میلیارد ریال و هزینه آماده سازی فضای فیزیکی آن ها هم با ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

هاشم پور یاد آور شد ؛ بازسازی و توسعه لنژری و آشپزخانه بیمارستان هم با هزینه ای بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد .

وی مساحت فیزیکی فضای آشپزخانه و تریا را یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و فضای لنژری هم ۴۵۰ متر مربع عنوان و نصب و راه اندازی دستگاه مرکزی اکسیژن ساز هم با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال آماده خدمت به همشهریان می باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false