×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مجید ابراهیم‌نژاد ، رئیس اداره صمت سوادکوه شمالی با بیان این مطلب که یک واحد فروش تجهیزات پزشکی متخلف پلمب و سه واحد صنفی نیز به تعزیرات معرفی شده است گفت : این اداره به همراه اتاق اصناف شهرستان سوادکوه شمالی به بازرسی واحدهای صنفی ، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌های سطح شهرستان در رابطه با ویروس کرونا پرداخته است .

رئیس اداره صمت سوادکوه شمالی به پلمپ یک واحد فروش تجهیزات پزشکی و معرفی سه واحد متخلف اشاره کرد و افزود: برای سه واحد متخلف پرونده‌ای به ارزش ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تشکیل شده است.

این مسئول با اعلام تأمین و توزیع ۴۸ هزار جفت دستکش لاتکس توسط داروخانه‌ها و بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی ، از دیگر اقدامات به ضدعفونی خیابان‌ها و معابر این شهرستان با همکاری اتاق اصناف و مقاومت بسیج اشاره کرد.

رئیس صمت شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به توزیع رایگان دستکش با همکاری سپاه میان کسبه ، کارمندان بانک و رانندگان ، افزود: همچنین با کمک بسیج ، ۲ هزار ماسک نیز به‌صورت رایگان میان این اقشار توزیع شد.

وی با بیان اینکه موارد پیشگیری از ویروس کرونا به صورت بنر در تمام نانوایی‌های شهرستان نصب شده است ، گفت: تمامی نانوایی‌های شهرستان مکلف شدند تا دو فرد ، یکی برای دریافت پول و دیگری تحویل نان به مردم ، در نانوایی‌ها حضور داشته باشند و در مواردی که نانوایی‌ها دارای یک نیرو بوده‌اند از برادران بسیجی کمک گرفته شد و در صورت عدم رعایت این امر ، با نانوایی‌های متخلف برخورد و پلمپ می‌شوند.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه تمام واحدهای صنفی شهرستان بجز خواربار ، قصابان ، مرغ و تخم‌مرغ ، تجهیزات پزشکی و میوه و تره‌بار در روزها یکشنبه ، سه‌شنبه و پنج‌شنبه و جمعه این هفته باید تعطیل شوند ، خاطرنشان کرد: در صورت باز بودن مغازه پلمپ می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false