false
به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در اجرای سیاست های ابلاغی سازمان بنادر و دریانوردی ، مدیر کل و معاونین بندر امیرآباد در نشستی بی واسطه و در قالب دیداری چهره به چهره با کارکنان گفتگو و به پرسش های آنان پاسخ دادند.

در این دیدار ۲ ساعته، سوالاتی در زمینه های ارائه خدمات رفاهی به پرسنل ، چالش های نقل و انتقال منابع انسانی ، فعال نمودن تعاونی مسکن جهت ایجاد شهرک مسکونی ، اشتغال فرزند همکاران بازنشسته و همچنین برخی دغدغه های مراجعین و ذی نفعان جهت بهبود ارائه خدمات مطرح شد و از سوی مسئولین حاضر در جلسه بطور واضح و شفاف پاسخ داده شد.

محمد علی موسی پور گرجی در حاشیه این نشست ضمن تشکر از مساعی و تلاش های صورت پذیرفته همکاران در سال جاری گفت: پتانسیل بندر امیرآباد در اقتصاد و تجارت دریایی در شمال کشور بر کسی پوشیده نیست و این تلاش همکاران را باید ارج نهاد که خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا کنون با همدلی و هم افزایی پرسنل بندر رکورد تخلیه و بارگیری ارتقاء یافته و ما را به نقطه هدف گذاری شده نزدیکتر نموده است.

وی ادامه داد: هر پیشرفتی که در این بندر در هر زمینه ای ، چه در حوزه های تخصصی دریایی ، بندری و فنی و مهندسی و چه در حوزه پشتیبانی و عمومی صورت می پذیرد، نتیجه و ثمره تلاش شبانه روزی همراهی همه همکارن بندر امیرآباد است و قدردان زحمات شما هستیم زیرا اگر ارتقاء و رونقی در عملکرد بندر ایجاد می شود نتیجه همین تلاش هاست و اثرات آن به همه همکاران بر می گردد.

محمدعلی موسی پور در پایان این دیدار ضمن تقدیر از حضور پرسنل در این نشست صمیمی و پاسخگویی به سوالات همکاران ، آمار و عملکرد سال جاری و میزان رشد آن را برای همکاران تشریح کرد و افزود : انشالله تا پایان سال جاری شاهد ثبت رکورد تخلیه و بارگیری بر اساس هدف گذاری انجام شده و جذب سرمایه گذار به منظور توسعه بندر و ایجاد اشتغال پایدار باشیم .
false
true
true
true





































