×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ گردهمایی روسای کانونهای بازنشسته و مستمری بگیران استان مازندران در سالن همایش های شعبه ۲ سازمان تامین اجتماعی استان مازندران – ساری با رعایت فاصله های اجتماعی و با حضور دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل شورای رفاه ، معاونین ، مدیر شعبه مازندران شرکت آتیه سازان حافظ بر گزار گردید.

نصر الله دریا بیگی رئیس کانون های بازنشسته استان مازندران هدف از اجرای این همایش را بحث، بررسی وتبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بازنشستگان بر شمرد ایشان با توجه به بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان از زحمات مدیریت درمان استان در بحث مبارزه با کرونا ویروس تجلیل کرد.

سپس روسای کانون های شهرستان آقایان: شمس از تنکابن – داداشی از ساری – حسینی از نکا – طالبی از بهشهر – پور جاوید از رامسر – علی جان زاده از قائمشهر – رزاقی از زیر آب – میر قربانی از بابلسر – براری از آمل در خصوص مسائل و مشکلات حوزه شهرستانهای خود مطالبی را عنوان داشتند و سپس مسئولین به این موارد پاسخ دادند.

دکتر عادل حدیدی رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی مدیریت درمان مازندران در خصوص روند پرداخت هزینه خسارت متفرقه توضیحات جامع و کاملی را ارائه و تاکید کرد: با تحویل به موقع اسناد به کارگزای های سازمان در روند بررسی و رسیدگی و پرداخت تسریع صورت می گیرد.

دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان استان مازندران دراین گردهمایی ضمن تبریک دهه کرامت گفت: ما باید در زندگی بعد از کرونا در فضای عمومی آموزش های لازم را فرا بگیریم و این آماده گی برای آموزش در ما وجود دارد.

دکتر محمد خورشیدی ادامه داد: ما ۱۲۶۰ بیمار کرونایی را در مراکز ملکی خود داشتیم که ۱۶۰ نفر فوت شدند و و بیش از ۱۱۰۰ نفر بهبود یافته و مرخص شدند. این امر به خاطر اجرای طرح پزشک خانواده و داشتن داده ها و اطلاعات لازم بود به این دلیل ما مشکلات گیلان و قم را نداشتیم .

مدیر درمان مازندران در خصوص تحویل دارو به بیماران مزمن در درب منازل خبر داد و در خصوص بحث استحقاق درمان به شش روش طراحی شده سازمان اشاره نمود و توضیحات کامل را بیان داشت.

علی بابایی کارنامی نمایده مردم مازندران از خورزه انتخابی ساری و میاندرود نیز در این گردهمایی برتحقق مطالبه سازمان از دولت تاکید کرد و ادامه داد: ۲۷۰هزار میلیارد تومان مطالبه سازمان از دولت باید چاره اندیشی شود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وقت آن است که با هم دوست باشیم و با صداقت در گفتار و کار کارشناسی مشکلات مردم را مرتفع سازیم .

آقایان مهندس محمودی مدیر کل بیمه تامین اجتماعی – درویشی مدیر کل فنی و حرفه ای محقق مدیر کل بانک رفاه – رجبی معاون بهزیستی – بیژنی مدیر بیمه آتیه سازان نیز به سوالات مدعوین پاسخ دادند .

روسای بیمارستانهای ۵ گانه تامین اجتماعی استان مازندران نیز به همراه معاون درمان – رئیس اداره ستادی دفتر اسناد پزشکی و روسای ادارات ستادی – مشاوره – آموزش و روابط عمومی دکتر خورشیدی را در این همایش همراهی نمودند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false