×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جمع مسئولان استان با بیان این مطلب که مردم برای تامین کالاهای اساسی نگران نباشند زیرا به وفور در بازار وجود دارد گفت: هر دستگاهی نسبت به آحاد جامعه احساس مسئولیت کند و مقابله با کرونا را شبانه روزی پیگیر باشد.

استاندار با اشاره به اینکه مردم برای تأمین کالاهای اساسی خود نگران نباشند و مشکلی نخواهند داشت، یادآور شد: تأمین ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داروخانه‌ها و مکان‌های عرضه به وفور باشد که مردم هیچ مشکلی نداشته باشند.

حسین زادگان تاکید کرد: فروشگاه‌های بزرگ با توجه به شرایط آخر سال به شکلی رعایت مسائل را داشته باشند تا اجتماعات مردم مشکلی را برای آنان به وجود نیاورد.

وی با بیان اینکه خوداظهاری می‌تواند از بار حوزه بهداشت و درمان کم کند، اظهار داشت: کسانی که احساس می‌کنند دچار این بیماری شده‌اند و یا علائم آن را دارند؛ خوداظهاری را جدی بگیرند.

استاندار خطاب به بانک‌ها با تاکید بر اینکه میزان مراجعات مردم به بانک‌ها باید کمتر شود و بانک‌ها نیز در این راستا؛ پیشنهادهایی را مطرح کرده‌اند، ابراز داشت: بانک‌ها شعبات را کم کنند و شعباتی که بهداشت را به طور جدی رعایت نمی‌کنند، بسته شوند.

حسین زادگان تاکید کرد: همه شهرداری‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات محیطی را به طور جدی تا پایان تعطیلات نوروزی به مقابله با کرونا اختصاص دهند.

استاندار با اشاره به اینکه رعایت بهداشت در پمپ بنزین‌ها و نانوایی‌ها مورد تاکید جدی است، گفت: قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا مسائل را به صورت روزانه رصد کند و مورد پیگیری قرار دهد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false