×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : در روز گذشته، تصویری از یک کودک گم شده به همراه درخواست والدین او از مردم برای کمک به پیدا کردن او در شبکه های اجتماعی دست به دست شد؛ کودکی که تا این لحظه وضعیت او مشخص نیست.

یک کودک هشت ماهه در روزهای گذشته در تهران ربوده شده و والدین او دست یاری به سمت کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی دراز کرده اند. حالا جست و جو برای این کودک به موج تازه ای در فضای مجازی تبدیل شده است که چند هنرمند نیز آن را همراهی می کنند.

روز گذشته، تصویری از یک کودک گم شده به همراه درخواست والدین او از مردم برای کمک به پیدا کردن او در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. کودکی که تا این لحظه وضعیت او مشخص نیست. در کنار عکس خندانی از این کودک دستنوشته ای از والدین او نگاشته شده است. در این نوشته آمده است: «عزیزان، فرزند هشت ماهه ما در تهران ربوده شده، برای خاطر خدا اگر جایی او را در آغوش کسی، هر جا رویت کردید لطفا ابتدا با ۱۱۰ و بعد با شماره ۰۹۱۹۷۱۰۷۶۶۹ تماس بگیرید، انشالله که عزیزانتان سلامت باشند.»

در حال حاضر این تصویر و پیام با هشتگ #گمشده در شبکه های اجتماعی پر طرفداری همچون اینستاگرام و توییتر می چرخد و مردم با بارگذاری این تصویر در صفحه اجتماعی خود در تلاش اند تا دست یاری به سوی پدر و مادر نگران این کودک هشت ساله دراز کنند.

گفتنی است، درباره سرقت رخ داده جزئیات رسمی و قابل تأییدی وجود ندارد؛ اما شنیده های غیررسمی حاکی از آن است که این کودک هشت ماهه بنیتا نام دارد و در اثر سرقت خودرو پدرش همراه با ماشین ربوده شده است. / تابناک

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false