×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از شناسایی و دستگیری سه سارق زورگیر از یکی از شهروندان در کمتر از سه ساعت خبر داد  و گفت : گفت: فردی با مراجعه به ماموران انتظامی این شهرستان اظهار داشت؛باخودروی شخصی خود افرادی را که به عنوان مسافر دربستی از شهرستان بابل به مقصدسوادکوه سوار کرده بود ،در بین راه وی را به مسیری بیراهه کشانده و پس از سرقت اموال و وجه نقد همراه وی از محل متواری شدند .

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی،خاطرنشان کرد:پس از کسب این خبر بلافاصله ماموران پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند .

سرهنگ دمساز،تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ، در کمتر از سه ساعت موفق به شناسایی متهمان که دو نفراز آنان مرد و یک نفر زن بود،شدند .

وی در ادامه اظهار داشت : متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به زورگیری از شاکی و سرقت اموال وی اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،از رانندگان خودروهای مسافر بر شخصی و عمومی،خواست: از جابجایی افراد و کسانی که به عنوان مسافر قصد عزیمت به مکان های نا معلوم را دارند خودداری کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false