×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، رجبعلی‌وهابی‌خنکداری فرماندار سیمرغ طی پیامی فرارسیدن ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران، را به امام جمعه محترم و مردم ولایتمدار شهرستان سیمرغ تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

وَأَقِمِ الصَّلَاهَ لِذِکْرِی…

نماز جمعه، از ستون‌های استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی و از برجسته‌ترین نمادهای اتحاد، انسجام و پایبندی به اصول دین مبین اسلام است، نقطه عطفی در گفتمان دینی و انقلابی جامعه اسلامی محسوب می‌شود. اقامه این فریضه الهی، در شهرستان سیمرغ که همواره مهد ایمان، ایثار و ولایتمداری بوده است، نشانگر اراده استوار مردم و مسئولان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه است.
حتی در زمانی حساس و سرنوشت‌ساز (جنگ ۱۲ روزه)، فرصتی طلایی برای تقویت وحدت، افزایش بصیرت سیاسی، مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران اسلامی و برافراشتن پرچم عدالت، آزادی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف بوده است.
خطبه‌های نماز جمعه، کلاس بصیرت‌افزایی و جهاد تبیینی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان و انحرافات فکریست، این مناسبت بزرگ، تجلی عینی تجدید میثاق با مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و خط سرخ ولایت است.
اهمیت نماز جمعه فراتر از یک آیین عبادیست. نماز جمعه در اندیشه سیاسی اسلام و منظومه فکری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سنگر مستحکم مقابله با استکبار، بستر تبیین حقایق انقلاب، و رسانه‌ای زنده برای روشنگری، همبستگی و مطالبه‌گری دینی و مردمی است که این فریضه الهی، قلب تپنده‌ی جامعه اسلامی و آیینه‌ای از وحدت، تقوا، و آگاهی سیاسی امت اسلامی به شمار می‌رود.
اینجانب #رجبعلی‌وهابی‌خنکداری‌فرماندار‌سیمرغ به نمایندگی از ملت بصیر، مقاوم و همیشه در صحنه شهرستان سیمرغ به مناسبت فرخنده و مبارکِ سالروز اولین اقامه نماز جمعه در تاریخ ۵ مرداد ماه، این رخداد بزرگ و تاریخی را به مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی شهرستان سیمرغ و همچنین به حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی خانلری امام جمعه معزز و انقلابی شهرستان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
همچنین ضمن تجلیل از خدمات بی‌دریغ و مجاهدت‌های خالصانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین خانلری، هیأت امناء، ائمه جماعات روستاها و کلیه دست‌اندرکاران ستاد نماز جمعه، از خداوند متعال خواهانم این نعمت بزرگ را مایه خیر، برکت و عزت بیش از پیش شهرستان سیمرغ و میهن عزیزمان قرار دهد.
باشد که با استعانت از الطاف الهی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، این حرکت مقدس (نماز جمعه روز اجتماع و قرارگاه عاشقانه الهی) آماده‌سازی زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) گردد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

رجبعلی وهابی خنکداری
فــــرماندار شهرستان سیمرغ

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false