×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، دکتر مسعود بادین ، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست صمیمانه با قائم مقام خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیر کل اطلاعات و اخبار داخلی این سازمان ، در ارتباط با موضوعات مختلف صنعت بیمه به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

مدیر عامل بیمه آسیا به بیان تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت بیمه پرداخت و تدابیری که این صنعت در مقابل این بیماری اتخاذ کرده است را تشریح کرد.

وی با تاکید براین موضوع که می توان با اتخاذ تدابیر کارشناسی و فنی ، تاثیر بحران کرونا بر صنعت بیمه را به حداقل رساند ، اظهار داشت : به ویژه در بیمه های اتومبیل و بیمه های درمانی که بخش قابل ملاحظه ای از پورتفوی صنعت بیمه را تشکیل می دهند ، این موضوع ملموس تر خواهد بود. البته شرکت هایی که سهم بیشتری از این نوع بیمه ها را دارا هستند، اقبال بیشتری در مقابله با بحران مذکور خواهند داشت.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در خصوص تمهیدات و برنامه های شرکت های بیمه برای مقابله با این بحران ، بیان داشت: شرکت های بیمه بیش از هر زمان دیگر ، باید توجه خود را به راه اندازی سیستم ها و استفاده از شیوه های دیجیتالی و عملیات آنلاین معطوف نمایند.

وی افزود: شایسته است که شرکت های بیمه با مدیریت بیمه مرکزی ، با اطلاع رسانی گسترده و موثر ، این اطمینان را به جامعه بدهند که شرکت های بیمه همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند و مردم نباید نگران اخذ پوشش های مورد نیاز خود باشند.

عضو هیات رییسه سندیکای بیمه گران در باره تمهیدات صنعت بیمه در پوشش بیمه کرونا گفت: صنعت بیمه پوشش هایی را برای جبران خسارت های درمانی ناشی از این بیماری ارائه کرده است.

در حال حاضر این پوشش به دو گونه ارائه می گردد. نخست ، عمده خدمات بیمه ای در این زمینه در قالب بیمه های عمر و پس انداز و پوشش بیماری های خاص به بیمه گذاران ارائه می شود. در گونه دوم ، بیمه نامه کرونا به صورت یک بیمه مجزا و با شرایط خاص و دوره انتظار مشخص ، به بیمه گذاران ارائه می گردد.

در بیمه آسیا نیز پوشش بیمه کرونا در دو قالب بیمه های گروهی درمانی و همچنین پوشش هزینه های درمان ویروس کرونا در بیمه عمر و پس انداز ، به مردم ارائه می شود.

وی گفت: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور و با بیش از ۷ میلیون بیمه گذار ، از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ، ضمن اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در تمام بخش های این شرکت و تامین مایحتاج بهداشتی کارکنان و مشتریان ، به وظیفه خطیر خود در تداوم خدمات رسانی به مردم به نحو احسن عمل نمود. راه اندازی سامانه ارائه معرفینامه های درمانی کاملا انلاین و همچنین ، حمایت از تلاش ارزشمند و خستگی ناپذیر کادر پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی ، با توزیع۱۰ هزار دست لباس ایزوله در سراسر کشور به ارزش ۴ میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براین موضوع که صاحبان خودرو‌ها حتماً از بیمه نامه بدنه استفاده کنند ، بیان داشت: اگر خودرویی گرانقیمت است و از حد نصاب ۲۲۰ میلیون تومان پرداختی ، بیشتر خسارت دیده ، صاحبان این خودرو ها بتوانند از محل بیمه بدنه الباقی آن را جبران کنند.

مسعود بادین در پایان در خصوص بیمه سیل ، گفت: از دو سال گذشته با وقوع سیل‌های متعدد در کشور ، اتفاقات خوبی در صنعت بیمه رخ داد و آن هم بازبینی این مدل بیمه‌ها بود. به طوری که پوششی یکپارچه در سرپرستی‌های استان‌ها در کشور ایجاد شد تا یکدیگر را در بحث کارشناسی‌ها پوشش دهند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false