×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ امیرحسین کاوان مشاورعالی و دبیر مجمع خیرین طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور ؛ از برگزاری مرحله نهایی و اختتامیه طرح ملی تلاوت قرآن مجید در استان مازندران با حضور ۴۳ قرآن آموز از سراسر کشور خبر داد و گفت : مرحله نهایی و اختتامیه طرح ملی تلاوت قرآن مجید در مازندران ( ساری ) از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت ماه در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و همچنین اختتامیه ششمین دوره مسابقات که پخش مستقیم از شبکه قرآن و عترت و همچنین شبکه استانی طبرستان است در این شهر برگزار می شود.

دبیر مجمع خیرین طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور با اعلام اینکه مرحله مقدماتی این رقابت ها در موسسات استانی برگزار شده است، افزود: ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت ، استان مازندران را برای مرحله نهایی این رقابت ها انتخاب کرده است.

به گفته کاوان مشاورعالی طرح ملی ، این طرح با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال در ۱۸ استان کشور و ۲۳ موسسه سراسر ایران با هدف تربیت قاریان ممتاز آغاز شد که امسال شهرستان ساری میزبان مرحله نهایی و اختتامیه آن است.

مشاورعالی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور ؛ معتتقد است که این طرح می تواند به تربیت قاریانی با اخلاق حسنه قرآنی و آشنا به مفاهیم ژرف این کتاب انسان ساز آسمانی با توانمندی تلاوت معنا گرا و اثرگذار منجر شود.

کاوان اظهار کرد: آئین اختتامیه مرحله نهایی طرح ملی تلاوت قرآن روز ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۱/۳۰ با حضور مهمانان ویژه از کشور عراق در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ( جاده فرح آباد ) واقع در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

بنا به این گزارش ، طرح ملی تلاوت از سال ۱۳۹۱ با رونمایی رسمی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قران کریم در تهران آغاز به فعالیت کرد و سال ۱۳۹۳ عنوان موفق ترین طرح قرآنی کشور را از آن خود کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false