×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال :  دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت : مشروعیت در نظام اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) به شاخصه ولایت است که ما شیعیان اهل بیت (ع) باید بصیرت خود را به روز کنیم.
محمدجواد لاریجانی پنجشنبه شب در آئین سالگرد آیت الله میرزاهاشم آملی و شهدای مدافع حرم آمل در مسجد سجادیه آمل افزود : شیعه پیرو مکتب اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) باید برای هر روز خود برنامه داشته باشد و بخشی از برنامه زندگی خود را به شناخت از اهل بیت (ع) اختصاص دهد.
وی با بیان این که انسان باید کاری کند با اهل بیت (ع) انس داشته باشد ، ادامه داد : شیعه اهل بیت (ع) باید همیشه دشمن خود را بشناسد که هر روز رنگ عوض می کنند و سلفی ها و تکفیری ها خط کفر قدیمی هستند و شیعه انگلیسی داریم که پول می گیرند علیه اسلام کار کنند.
** مردم در انتخابات بازوان نظامند
دبیر ستادحقوق بشر قوه قضائیه به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری در ایران اشاره کرد و گفت : انتخابات میدان بزرگی است و مردم در انتخابات که بازوان نظام است باقدرت حضور داشته باشند.
وی افزود : امروزه انتخابات از مسائل مهم کشور است که نظام اسلامی و مکتب اهل بیت به این معناست که ولی امر از مردم خواسته تا یکی از بازوان اجرایی را در آن انتخاب کنند.
لاریجانی با بیان اینکه مشروعیت ولایت در کشورمان این معنا را می‌دهد و انتخابات در ایران اسلامی با درایت رهبر انقلاب با لیبرال و دموکرات تفاوت دارد ، ادامه داد : شیعیان باید بصیرت را به روز کنند و هر روز به آن توجه داشته باشند.
وی بیان کرد : هر روز باید در زمینه شناخت اهل بیت، دشمن‌شناسی، شیعیان سلامت و خط بنی امیه گام برداریم زیرا این روزها شیعه انگلیسی داریم که با دریافت پول علیه شیعیان کار می‌کنند که نمونه‌هایی از دشمنان رنگارنگ هستند.
لاریجانی گفت : انسان باید به سلامت خود ، خانواده و جامعه توجه داشته باشد و به خانه و امور مختلف خود برسد و این را بداند که تجمل گرایی و لوکس بازی نشانه تشیع نیست.
دبیر ستاد حقوق بشرقوه قضاییه همچنین در این مراسم به تشریح ویژگی های فردی مرحوم آیت الله میرزاهاشم آملی ، گفت : این عالم وارسته عمر خویش را برای اعتلای مکتب اهل بیت (ع) وقف کرد و در این مدت حدود ۶ هزار طلبه در پای درس ایشان حضور یافته و ۱۶۳ مجتهد با اجازه اجتهاد ایشان تربیت شدند.
وی افزود : آیت الله آملی در زندگی خویش فردی هدفمندی بودند که برای امور خود هدف گذاری لازم را صورت می دادند و تلاش ها و اهتمام بسیاری را در این مسیر ارزشمند صورت دادند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله میرزاهاشم آملی پس از سالها تلاش و مجاهدت در سن ۹۱ سالگی و در روز هفتم اسفند سال ۱۳۷۱ درگذشت.
پیکر آن عالم وارسته در جوار مرقد مطهر حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم به خاک سپرده شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false