×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، محسن جهانشاهی دبیر اتاق فکر توسعه و تعالی استان مازندران در دومین همایش هم اندیشی فعالان توسعه پایدار استان مازندران اظهار کرد: استاندار سابق مازندران یک هفته بعد از شروع فعالیت خود جلسه ای تشکیل و داستان اتاق فکر را که سالها دغدغه استان مازندران بود ،اجرایی کردند.

وی افزود: اتاق فکر عمدتا با همکاری نهاد دولتی برگزار می شود ولی این اتاق فکر با مسئولیت دکتر میرنیا و با حضور دانشگاهیان و نخبگان شکل گرفت.

جهانشاهی تصریح کرد: قرار بود در این اتاق فکر کار متفاوتی با ضمانت اجرایی برگزار شود و قرار شد به جای برنامه ریزی بسته های چاره اندیشی گنجانده شود اما متاسفانه محقق نشد.

دبیر اتاق فکر توسعه و تعالی استان مازندران با بیان اینکه ۱۴کارگروه در این اتاق فکر برگزار شد و ۱۵۰جلسه متنوع انجام شد،گفت: قرار شد بسته چاره اندیشی تدوین و در اختیار استانداری قرار گیرد اما اتفاق نیفتاد.

وی افزود: ساختار اتاق فکر در جاهایی که قرار بود با دستگاههای مختلف ارتباط برقرار کند خوب عمل کرد اما در ارتباط با سمن ها زیاد موفق نبودیم.

این مسئول با بیان اینکه حداقل دستاورد امروز می تواند پیوند اعضای کارگروه توسعه تعالی استان باشد،گفت: امیدوارم بتوانیم در این اتاق فکر شهرستان ها را به هم پیوند دهیم که به این منظور تصمیم گرفتیم کمیته تسهیل گران شهرستانی ایجاد کنیم که برگزاری این نشست در شهرستان بابلسر به نوعی این امر را تحقق بخشید.

جهانشاهی در پایان با بیان اینکه مازندران مهم ترین استان نخبه پرور و دومین استان نخبه پرور از لحاظ تعداد و کیفیت می باشد،گفت: امیدواریم همانطور که در تولید علم موثر بودیم در حوزه صنعت و فناوری هم دستاوردهای خوبی کسب کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false