×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری با بیان این مطلب که ، کانون حقوق رضوی شهرستان در چهارشنبه های امام رضایی مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان ارائه می کنند گفت : مشاورین حقوقی در راستای خدمت رسانی رایگان به ارائه مشاوره و آموزش رایگان در زمینه‌های مختلف حقوقی به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کنند.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه تسهیل خدمت رسانی به نیازمندان یکی از نتایج استقرار میز خدمت در مکان های عمومی است ابراز داشت: میز خدمت مشاوره حقوقی با هدف ارائه مشاوره های حقوقی و کیفری رایگان به نیازمندان و ارتقاء آگاهی های حقوقی و آشنایی بیشتر با قوانین برگزار و با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح بالغ بر ۱۰۰ پرونده که به صورت حضوری بود به مهمترین اختلافات و مسائل حقوقی شهروندان پاسخ داده شد.

وی گفت: خادمیاران حقوقی توانسته اند خدمات خوبی در زمینه مشاوره حقوقی به مردم این شهرستان دهند.

این مشاوره های صلواتی در محل دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری هم انجام شده است.

در آستانه میلاد با سعادت امام محمدباقر علیه السلام و حلول ماه رجب با محوریت چهارشنبه های امام رضایی ، محمد کریمی دادستان مرکز استان با همراهی معاونین و محمد قبادی شهردار و پرویز شعبانی رئیس شورا همچنین ، مدیران آبفای استان و شهرستان ، مدیر برق منطقه ای جنوب ساری در این برنامه حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات حقوقی، قضایی و درخواست های مردمی بودند.

لازم به ذکر است این دیدار با برنامه محوری کانون تخصصی حقوقی دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری و کانون بسیج حقوقدانان ناحیه ساری و به میزبانی هیات امنا و مرکز افق امام زاده عباس علیه السلام برگزار شد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false