×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رخداد شمال ؛ حجت الاسلام جعفری دادستان ساری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران آخرین جزئیات پرونده کلاهبرداری ۱۳۰ میلیارد ریالی در نوشهر را تشریح کرد و گفت: از مجموع حدود ۲۰۰ نفر سپرده گذار این شرکت تاکنون ۱۵۰ نفر طرح شکایت کرده اند .

حجت الاسلام جعفری در گفت وگو با میزان آخرین جزئیات پرونده کلاهبرداری ۱۳۰ میلیارد ریالی در نوشهر را تشریح کرد و گفت: از مجموع حدود ۲۰۰ نفر سپرده گذار این شرکت تاکنون ۱۵۰ نفر طرح شکایت کرده اند .

وی در ادامه این خبر گفت: شرکتی با ادعای فعالیت در زمینه بورس در شهرستان نوشهر تاسیس شد که اعلام کرده بود بعد از سپرده گذاری به مردم سود کلان تعلق خواهد گرفت و در این مسیر برای جلب اعتماد و تشویق سپرده گذاران، ازمحل سپرده مردم مراسم قرعه کشی برگزار نموده و جوائز نفیسی نیز به برخی افراد اهدا کرده است.

این مقام قضایی در استان مازندران با بیان اینکه از مجموع حدود ۲۰۰ نفر سپرده گذار این شرکت تاکنون ۱۵۰ نفر شکایت مطرح کرده اند افزود: مبلغ اعلام شده مال باختگان تا این لحظه ۱۳۰ میلیارد ریال بوده و در این راستا عامل اصلی و همدستان وی دستگیر شدند و پرونده مذکور در شعبه ویژه در حال رسیدگی است. / میزان

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false