×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال عرصه اطلاع رسانی اهدای خون در سالن اجتماعات اداره کل انتقال خون استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

در این مراسم دکتر ذوالفقار تقوی مدیرکل انتقال خون استان مازندران روز خبرنگار را تبریک گفت و از تلاش و زحمات این عزیزان در عرصه اطلاع رسانی اهدای خون و پلاسما تشکر کرد.

 

وی گفت : لازمه هر جامعه برای برون رفت از چالش ها و مشکلات موجود شناسایی حقیقت است و این امر میسر نمی شود مگر اینکه خبرنگاران به کمک آن جامعه بشتابند.

 

 

مدیرکل انتقال خون استان مازندران با اشاره به این مطلب که خبرنگاران ما با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند بیان کرد: خبرنگاران با درک واقعیت های موجود امید و تحرک را در جامعه تزریق می کنند و اگر روشنگری آنان نباشد چیزی به عنوان حل مشکل نخواهیم داشت.

 

دکتر ذوالفقار تقوی اظهار داشت : اگر امروز در زمینه اهدای خون و فرآورده های خون قدمی برداشته می شود تا دردی از آلام جامعه کاسته شود ، مدیون سعی و تلاش و قلم مقدس خبرنگاران هستیم و بدون کمک آنها نمی توانستیم به اهداف خود برسیم .

 

مدیرکل انتقال خون استان مازندران در ادامه مراسم در مورد وضعیت اهدای خون و پلاسمای بهبود یافتگان کووید ۱۹ در شرایط کرونایی صحبت کرد و افزود: تاکنون ۳۰۷ واحد پلاسما توسط بهبود یافتگان کووید ۱۹در مازندران اهدا شد و در اختیار مراکز درمانی استان قرار گرفته است .

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتقال خون مازندران به همه گروههای خونی نیازمند است ، از خبرنگاران خواست تا در ماههای پیش رو محرم و صفر به پررنگ کردن پویش نذر خون و اهدای پلاسما در استان بپردازند.

 

گفتنی است در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شده بود ۱۱ تن ازخبرنگاران با اهدای لوح و هدایا از سوی مدیرکل انتقال خون استان تجلیل شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false