×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در مراسم وداع با دوتن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ساری، گفت: حیات شهدا بعد از مرگشان ابدی است یعنی شهدا مرده نیست و ناظر اعمال،رفتار و کردار ما می باشد و آنان همیشه زنده اند ….
حجت الاسلام “علی نوری “در این مراسم ،باعرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران حماسه و دفاع ، گفت:خداوند در قرآن کریم می فرماید کسی حق ندارد از لفظ مرگ برای شهدا استفاده کند در گفتارتان،پندارتان و کردارتان از کلمه شهید استفاده کنید.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود:حیات شهدا بعد از مرگشان ابدی است یعنی شهدا مرده نیست و ناظر اعمال،رفتار و کردار ما می باشد و آنان همیشه زنده اند و نباید در مورد شهدا کلمه مرگ را به کار برد مرگ برای زمینی ها می باشد و شهدا آسمانی هستند.
حجت الاسلام نوری،تصریح کرد :پیغمبر اسلام (ص) فرمود: هر کسی به خانواده شهدا کمک کند یعنی مرا کمک کرد و هرکسی آنان را اذیت کند یعنی مرا اذیت کرد.
نوری،خاطر نشان کرد:سه در صد از دانشجویان ما از فرزندان شهدا و جانبازان و ایثار گران می باشند و ۱۶ درصد از نخبگان دانشجو هم از فرزندان شهدا،ایثار گران و جانبازان می باشند .
وی با شاره به این که خانواده های معظم شهداء الگوی جامعه اسلامی هستند “اظهار داشت: ۸۵ درصد از دانشجویان خانواده شهدا،ایثار گران و جانبازان دارای حجاب برتر اسلامی هستند،دخترانش محجبه و پسرانش دارای سیمای صالحین اند .
وی با تاکید بر این که در واقع خداوند حامی خانواده های شهداست،افزود: اگر شهدا و خانواده شهدا از اعمال،رفتار،کردار و گفتار مسئولین،دولت،مجلس و مردم رضایت داشته باشند یعنی خداوند از آنان رضایت داشته و اگر چنین نباشد رضایت خداوند را در پی نخواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false