×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید هنرستان با نیاز های ویژه حاج احمد خلیلی ساری با حضور فلاحی معاون متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو ساری و جعفری معاون آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در یک جمع صمیمی دبیران این هنرستان برگزار شد.

در این مراسم محمد جعفری معاون آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۳۰ ساله باقر محمدزاده مدیر و نقی موسوی معاون آموزشی هنرستان گفت ؛ آموزش و پرورش استثنایی با تحت پوشش داشتن ۱۶ هنرستان حرفه ای در سطح استان یکی از پیشگامان آموزش متوسطه حرفه ای کشور می باشد.

معاون آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران عنوان کرد ؛ رشته هایی که در مدارس متوسطه حرفه ای آموزش داده می شوند ، شامل ؛ معرق و مشبک بری ، درودگری ، پرورش گل و گیاه ، خیاطی ، هنر زندگی در خانه می باشند که رشته پرورش گل و گیاه بین دختران و پسران مشترک می باشد.

 

جعفری با بیان این مطلب که دوره تحصیلی متوسطه اول پیش حرفه ای به صورت ضمیمه در این هنرستان ها دایر می باشد گفت : دانش آموزان بعد از اتمام دوره ابتدایی وارد دوره پیش حرفه ای شده و آماده فراگیری حرفه در دوره متوسطه دوم می شوند و بعد از اتمام متوسطه اول ، با هدایت حرفه ای ، که شامل ارزیابی استعداد توانایی های دانش آموزان ، علاقه و انگیزه فراگیری حرفه ای ، پرسش نامه خاص والدین و پرسش نامه دبیران ، دانش آموزان وارد متوسطه دوم حرفه ای می شوند و تحت آموزش حرفه های خاص می شوند.

معاون آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران یادآور شد ؛ مدیران مدارس متوسطه حرفه ای از بین دبیران یا هنرآموزان توانمند و علاقه مند انتخاب می گردند که با تعامل سازنده با عوامل مدرسه و جلب همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش استثنایی تلاش می کنند.

در پایان این مراسم با لوح سپاس از زحمات ۳۰ ساله باقرمحمد زاده مدیر و نقی موسوی معاون آموزشی این هنرستان تجلیل شد و همچنین با اهداء حکم حمید قاسمی بعنوان رئیس جدید هنرستان معرفی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false