×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ محمد جعفری عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه گردشگری نیازمند زیرساخت‌هایی مانند حل ترافیک شهری است، افزود: در دوره چهارم،مدیرت شهری در راستای هدف گردشگری کارهای خاصی مانند ساخت پارک‌ها و بوستان‌ها انجام داده و در این زمینه، تعامل سازمان‌های مرتبط و در رأس آنها سازمان گردشگری بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری نباید صرفاً به بحث‌های تفریحی بلکه به انواع دیگر گردشگری نیز باید توجه داشت، ساری را را یک شهر با جاذبه گردشگری تاریخی برشمرد و افزود: مدیریت شهری ساری آمادگی دارد تا با نظارت عالی سازمان میراث فرهنگی و با هزینه مدیریت شهری و شهرداری امکان تاریخی ساری برای بازدید عموم بازسازی کند.

جعفری یکی از راهکارهای درآمد پایدار را گردشگری برشمرد و افزود: درآمد پایدار یک شبه ایجاد نخواهد شد و یک فرایند است و در دوره چهارم برای شهر ساری در این رابطه ایماژسازی شد تا در سال‌های آتی بتوان از آن بهره برد.

جعفری با اشاره به بودجه ۶۰۰ میلیاردی شهر ساری و سازمان‌های تابعه و اجرای همزمان ۴۵۰ پروژه در این شهر گفت: با این موارد قطعا عدد بدهی شهرداری نیز بالا می‌رود، هر چند ما به همین میزان طلب هم داریم اما به دلیل دریافت قطره چکانی طلب و پرداخت سریع بدهی، شهرداری با چالش مواجه می‌شود و این مختص شهرداری ساری نیست.

رئیس کمیسیون مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران، هدف کمیسیون مدیرت واردات را مدیریت وارادات از سمت واردات کالاهای مصرفی به سمت واردات کالاهای سرمایه ای و واسطه ای برشمرد و افزود: طبق تاکیدات رهبری واردات در راستای تولید و تولیدات باید صادرات محور باشد و در دولت روحانی محدودیت‌های بسیاری در این رابطه برای واردات ایجاد شده و تراز صادرات ما نسبت به واردات مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها واردکننده را موظف به حرکت در کنار تولیدکننده می‌کند، افزود: واردکننده باید به ازای تولید وارد کند و این امردر بخش خودرو در حال اجرایی شدن و در پوشاک اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت ما از این اقتصاد در حال مشکل اقتصاد مقاومتی است، افزود:رهبری مسیر راه را روشن می‌کند و این مسیر باید فرایندی را طی کند و فرمایشات ایشان چراغ راه است.

عضو شورای شهر ساری بهترین مدیریت ممکن برای شهر ساری را مدیرت آن به‌عنوان یک شهر گردشگری برشمرد و افزود: در این شهر همه‌ ظرفیت‌های طبیعی، باستانی برای گردشگری مهیا است و با هم‌صدایی تمام مدیریت‌هایمرتبط با مدیریت شهری، ما می‌توانیم هم اشتغال‌زایی و هم مشکل اقتصادی را مرتفع کنیم و به سمت توسعه پیش رویم.

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false