×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ راه افتادن کارناوال‌های انتخاباتی همراه با سردادن شعار و پخش بادکنک از دیگر اتفاقاتی است که در شب‌های انتخاباتی ستادها رُخ می‌دهد و حضور رأی اولی‌ها هم گرمای آن را دوچندان کرده است هر چند وزارت کشور اعلام کرده است راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی تخلف است و فرمانداری‌ها باید با آن برخورد کنند.

داشتن حق انتخاب ، یکی از بزرگترین نعماتی است که خداوند متعال در نهاد و سرشت انسان‌ها به ودیعه گذاشته تا با بهره بردن از آن بتوانند زندگی و حیات را زیباتر و بهتر به پیش ببرند.

انسان‌ها به غیر از لحظه تولد ، در تمامی ادوار زندگی حق انتخاب دارند و می‌توانند با تمیز دادن مسائل از هم و با توجه به شرایط و مصلحت بهترین گزینه را برگزینند.

در دوران کودکی انتخاب لباس ، اسباب‌بازی و دوست ، در نوجوانی انتخاب رشته تحصیلی ، در جوانی و میانسالی انتخاب شغل و همسر نمونه‌ای کوچک از داشتن حق انتخاب است.

گاهی این حق انتخاب‌ها از مسائل شخصی و فردی فاصله گرفته و جمع و جامعه‌ای را در بر می‌گیرد و بالطبع از این رو که مربوط به عده زیادی از انسان‌ها می‌شود اهمیت صدچندانی پیدا می‌کند چراکه یک انتخاب درست و یا خدای ناکرده اشتباه می‌تواند مسیر آن جامعه و کشور را تغییر دهد.

تا دوم اسفند ۹۸  کمتر از یک روز بیشتر باقی نمانده و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم. روزی که هر ایرانی با داشتن حق انتخاب و رأی می‌تواند در تعیین آینده و سرنوشت شهر و کشور خود سهیم باشد.

در روزهای گذشته این فرصت به نامزدها داده شد تا با تبلیغات و برگزاری جلسات و سخنرانی‌ها خود و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و مردم هم این فرصت را داشته باشند تا کاندیدایی اصلح را انتخاب کنند.

یکی دیدارهای رودرو را با مردم و کسبه را انتخاب می‌کند و دیگری با پخش تراکت و کارت و دیگری با پخش فیلم و کلیپ از کارهایی که قبلا انجام دادند.

شهرستان قائم‌شهر هم این روزها و به‌ویژه شب‌ها از شور و شوق انتخاباتی بی‌بهره نیست و این شور حتی در هوای سرد هم مردم را پای تنور داغ انتخابات و ستادهای مربوطه نگه داشته است.

بیشتر ستادها در هسته مرکزی ، میدان طالقانی و خیابان بابل برپا شده و همین امر ترافیک این منطقه را دوچندان کرده ولی هیچ کس گله‌ای ندارد و رانندگان و سرنشینان هنگام گذر از خیابان شیشه‌های خودرو را پایین کشیده و با فضای هیجان‌انگیز انتخاباتی همراه می‌شوند و نیروی انتظامی هم با حضور در بین جمعیت، رفت و آمدها را مدیریت می‌کند تا مزاحمتی برای تردد خودروها و عابران پیاده به وجود نیاید.

اکثر ستادها ، زنانه و مردانه‌اش جدا است و همین امر سبب می‌شود تا بانوان هم نقش مهمی در این حضور و گرمای انتخاباتی داشته باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false