×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر از تشییع پیکر استواردوم شهید عباس معصومی گرجی صبح روز سه شنبه همزمان با تشییع ۲شهید گمنام و با حضور مردم و مسئولان در بهشهر خبر داد  این شهید بزرگوار نیروی انتظامی در روزهای گذشته توسط اشرار مسلح در جاده میناب به جاسک به شهادت رسید وهمزمان با تشییع ۲شهید گمنام ، تشییع این شهید نیز برگزار می شود.
وی گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار هم شب دوشنبه همزمان با ۲ شهید گمنام در مصلای بهشهر انجام و سپس برای وداع به زادگاهش روستای آسیابسر منتقل می شود.
تشییع پیکر استواردوم شهید معصومی در روز شنبه از مقابل نیروی انتظامی جاسک تا میدان امام خمینی(ره) به بندرعباس و همچنین در روز یکشنبه (امروز) در بندرعباس از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تا بیمارستان خاتم الانبیا، برگزار شد.
پیکر استوار دوم شهید عباس معصومی گرجی هم اکنون در حال انتقال به استان مازندران و زادگاهش بهشهر است تا پس از برگزاری مراسم وداع و تشییع در شب دوشنبه و روز سه شنبه در روستای آسیابسر خاکسپاری شود.
استواردوم شهید عباس معصومی گرجی افسر پلیس راه ، پنجشنبه گذشته ۵ اسفندماه هنگام انجام ماموریت در جاده میناب به جاسک با تیراندازی ۲ شرور مسلح به شهادت رسید.
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر روز یکشنبه در آئین معنوی وداع خانواده های پاسدار با ۲ شهید ارزشمند دوران دفاع مقدس، این شهدا را حماسه سازان امنیت کشور دانست که برای آسایش و آرامش ما از جان خود گذشتند.
عابدین داغمه چی افزود: این شهدا آمدند تا بار دیگر هشداری برای ما باشند و اعلام کنند که آرمان های نظام و رهبری معظم همچنان زنده و استوار است و لذا ما باید در ادامه راه شهدا استوارتر از قبل گام برداریم.
وی گفت: این شهیدان در دفاع از آرمان های امام و دفاع از وطن گام عملی برداشتند و مردم ما هم با حضور حماسی خود در مراسم وداع و تشییع این شهدا، تجدید بیعت دوباره با شهدا خواهند داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false