×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته معلم زنگ سپاس معلم با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در دبیرستان شاهد دختران ناحیه یک ساری و با حضور مسئولان استانی در مناطق مختلف استان نواخته شد.

قاسم مهدوی معاون آموزش و پرورش مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه معلمان با شرایط خاصی روبرو هستند ، افزود: معلمان در شرایط کرونا و پساکرونا خوش درخشیدند و جهادگرانه پای کار آمدند و اقدامات هوشمندانه ای انجام دادند تا مسیر و جریان آموزش متوقف نشود.

وی افزود: اگر معلمان و خانواده‌ها نبودند جریان آموزش در کرونا دچار آسیب‌های جدی می‌شدند و معلمان متعهدانه پای کارآمدند و درک شرایط و این موضوع که نقش ما چه می‌شود را معلمان به خوبی ایفا کرده اند.

وی با اظهار اینکه معلمان مسیر را مشخص می‌کنند و شخصیت آنان است که اندیشه‌های دانش آموزان را می‌سازد، درباره طرح رتبه بندی معلمان افزود: معلمی کار دشواری بوده و دغدغه‌های زیادی دارد و رتبه بندی معلمان در حال تدوین آئین نامه اجرایی است.

مهدوی معیشت معلمان را بسیار مهم دانست و گفت: اگرچه معلمان انسان‌های صبوری هستند که هوشمندانه عمل می‌کنند اما دغدغه‌های معیشتی آنان مهم است و تلاش می‌شود تا منزلت وجایگاه معلمی مدنظر قرار گیرد و نیازهای اولیه و مهم در طرح رتبه بندی معلمان دیده می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false