×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی به دختران شهدای مدافع حرم و مشاوران خود در بخش کودک کتابخانه های عمومی، روز دختر را تبریک گفت.
متن پیام آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مهدیه رجایی فر و فاطمه بلباسی فرزندان شهیدان مدافع حرم حسن رجایی فر و محمد بلباسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جلوه گری بانوی کرامت در آسمان انسانیت که نورانیت اهل بیت(ع) را در صورت و سیرت دارد، سبب افتخار مکتبی است که دختران را مایه آرامش و نماد وقار و معنای معصومیت می داند.

حضرت معصومه(س) که سلاله پاک نبوی و دختر ناب فاطمی است، در دانایی و بصیرت، در علم و عقیده و در حیا و پاکدامنی آنچنان خوش درخشید که علما و عرفای بزرگ، مقامات خود را مدیون عنایات کریمانه ایشان هستند؛ خوشا آن دخترانی که الگویی اینچنین دارند.

دختران عزیزم

در این بی سر و سامانی دنیا، دست انداختن به دامان این بانوی پاک و گره خوردن به منش و رفتار ایشان، سلامتی و عافیت و تعالی روح را در پی دارد، زیارت بارگاه مقدسش آنچنان صفایی به قلب می دهد که با تمام وجود حس می شود؛ شما که دردانه های شهدای مدافع حرم بانویی با عظمت هستید، حتما مورد توجه ویژه آستان ملکوتی شان می باشید، از این رو همواره دست توسل به آستان حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) بگشائید و در زیارت بارگاه منور قم و نزدیک شدن به صفات و خلقیاتشان بکوشید تا از برکات معنوی شان بیشتر بهره مند گردید.

میلاد سراسر نور و رحمت حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت که به میلاد جانِ ایران، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ختم می شود را به شما عزیزانم تبریک عرض می کنم و امیدوارم سایه الطافشان بر زندگی شما مستدام باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false