×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، بهمن صفری دبیر حزب آزادی مازندران و عضو شورای مرکزی حزب آزادی ایران در متنی با محکومیت انتقال پایتخت رژیم منحوس اسرائیل به قدس شریف، از تمام آحاد مردم شریف استان، دعوت می‌کند، تا ضمن حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام، ندای مظلومیت، حق طلبی و آزادی خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار جهانی سر دهند.

 در متن بهمن صفری دبیر حزب آزادی مازندران آمده است:

روز قدس، روز حمایت از تمام ستم‌دیدگان و تبری از تمام ستم‌گران عالم است، روز یاری رساندن به پا برهنگان عالم و لبیک به امام مستضعفان جهان است.

وظیفه هر مسلمانی است که در این نمایش بزرگ مظهر وحدت مسلمین حضور یابد، روز قدس روز لبیک گفتن به ندای “هل من ناصر” فرزندان فلسطین است که در راه خدا و برای برافراشتن پرچم توحید، در صف اول مبارزه با ستمگران ایستاده و قیام را بر قعود و جهاد را بر ذلت، رحجان داده‌اند.

روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیستی و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است که در توحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده‌اند که اکنون با حضور جمهوری اسلامی دندان‌هایشان را از غضب، به خاطر پیروزی‌های مکرر جبهه مقامت به هم می‌فشرند.

امروز سیاست کثیف انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف برای عادی سازی انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی از تلاویو به قبله اول مسلمین در حالی رخ می‌دهد که شاهد جنایت رژیم اشغالگر قدس و جسارت و بی پروایی استعماگران جهانی و سکوت گستاخانه کشورهای بی اراده برخی کشور های مرتجع عربی هستیم.

حکومت‌های ظالم و حکام سرسپرده استکبار جهانی و نوکران دست به سینه صهیونیست‌های متجاوز، خصوصا عربستان سعودی که با جنگ افروزی و تفرقه افکنی در منطقه عامل اصلی حامی تروریستم می‌باشد.

امروز داغ غم مردم بحرین، سوریه و مجاهدان یمن بر مظلومیت مردم فلسطین افزوده است، امروز ادعای دموکراسی و حقوق بشر تبدیل به ویترین سفاکان بزدلی شده که با بهره‌گیری از جهالت و حقامت و بلند پروازی حاکمان شمال و جنوب منطقه، مظلومین جهان را به ستوه آورده‌اند.

امروز فریاد پابرهنگان و مستضعفان جهان عرش را به لرزه می‌آورد و با حال سازمان ملل و حامیان غربی- آمریکایی‌اش نیز برجنایات‌های آن‌ها صحه گذاشته‌اند.

همان طور که حرکت‌های جدید برادران فلسطینی مانند (راهپیمایی بازگشت) نشان از عزم راسخ آنان در آزادی کشورشان دارد و همانا مستضعفان جهان با انتظار آمدن منجی آخر زمان این تلخی‌ها تحمل می‌کنند و نصرت وعده داده شده برای حکومت آن‌ها در زبور، تورات و قرآن نزدیک است و سیاهی شب پایان خواهد پذیرفت.

ما فرزندان روح الله در لیالی شهادت مولای متقیان و یاور مظلومان با لبیک به فرمان رهبر آزادگان جهان، خمینی کبیر و در حمایت از مظلومان برخواسته و مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی جنایتکارش خواهیم کوبید.

ما روز قدس را فرصت مغتنمی می‌شماریم تا بار دیگر تجدید پیمانی در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای، آرمان فلسطین را زنده نگه داشته و انزجار همیشگی از فتنه‌گری رژیم اشغالگر قدس و ایادی نحس او داشته باشیم و همچنین از ملت‌های زخم دیده انقلابی کشورهای اسلامی خواستاریم که در راه حمایت از مظلومان فلسطین که نتیجه خون‌های پاک مردان، زنان و فرزندانشان است

ایستادگی و استقامت کنند و هوشیار باشند که بی شک مستکبرین جهان و در راس آن آمریکای جنایتکار همبستگی مسلمین را بر نمی‌تابد و تمام تلاش خود برای تفرقه افکنی بین برادران سنی و شیعی را خواهد گمارد تا صدای واحد امت اسلام در حمایت از قدس شریف به گوش جهان نرسد

اعضای حزب آزادی استان مازندران با محکومیت انتقال پایتخت رژیم منحوس اسرائیل به قدس شریف، از تمام آحاد مردم شریف استان، به ویژه خانواده حزب آزادی دعوت می‌کند، تا ضمن حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام، ندای مظلومیت، حق طلبی و آزادی خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار جهانی سر دهند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false