×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح مربوط به وزارت راه و شهرسازی که هزینه ای بالغ بر۰۰ ۱۵ میلیارد شد را  به صورت ویدیوکنفرانسی به رئیس جمهوری گزارش داد .

وزیر راه و شهرسازی گفت با بهره برداری از این طرح ها زمینه رشد و توسعه این خطه شمال کشور فراهم شده است.
عباس آخوندی افزود : ۹۸۵ میلیارد تومان از پروژه های افتتاحی مربوط به بندرامیرآباد است.
وی مهم ترین پروژه های افتتاحی در این بندرگاه را ۶ پست اسکله، تجهیزات تخلیه وبارگیری، کارخانه کاغذسازی،و انبار ذخیره گندم و روغن اعلام کرد.
وزیر راه و شهرسازی شروع عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو به شبکه ریلی را مهم ترین طرح های در دست اجرا اعلام کرد.
آخوندی افتتاح ۷۵ کیلومتر بزرگراه و سه دهنه تونل را با اعتبار ۲ هزارمیلیارد ریلی در محور قائمشهر – فیروزکوه از مهم ترین پروژه راهسازی اعلام کرد و گفت که با این پروژه افتتاحی طرح چهارخطه این محور تکمیل شد که می تواند سهم زیادی در کاهش تصادفات رانندگی و ترافیک در منطقه داشته باشد.
وی ساخت چهار دهنه تونل و تقاطع غیرهمسطع را در محور چالوس از دیگر پروژه های مهم راهسازی افتتاحی عنوان کرد و اظهار داشت : با بهره برداری از این طرح ها گره کور جدی در آزادراه شمال برداشته شد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح فاز اول بهسازی فرودگاه رامسر در غرب مازندران افزود : رامسر یکی از مناطق مهم گردشگری در مازندران است و با بهره برداری از بهسازی فرودگاه زمینه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم شده است.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی بهره برداری از کمربندی ساری و محور بهشهر زاغمرز را با اعتباری حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح های راهسازی افتتاحی در سفر رئیس جمهوری اعلام کرده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false