×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

بیمه آسیا به منظور حمایت از کادر درمان در همه گیری ویروس کرونا ، پوشش جدید مسئولیت ارائه خدمات پرستاری در منازل را ارائه می کند.

به گزارش رخداد شمال ، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و دشواری های مراقبت از بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی ، نیاز به ارائه خدمات مراقبتی در منازل افزایش یافته است. مدیریت بیمه های مسئولیت بیمه آسیا به منظور تسهیل در ارائه خدمات پزشکی در خانه و حمایت از کادر درمان، اقدام به طراحی پوشش جدید مسئولیت ارائه خدمات پرستاری در منازل تحت بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان کرده است .

بنابر این گزارش ، پرستارانی که وظیفه ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران(وفق دستور پزشک ) در محل سکونت آنها را برعهده دارند ، در قبال عملکردشان نسبت به بیماران مسئول هستند و چنانچه در زمان انجام خدمات مراقبتی و پرستاری ، به دلیل خطا ، اشتباه ، غفلت و یا قصور ، باعث ایجاد آسیب جسمانی ، روانی و یا فوت بیمار شوند ،موظف به جبران خسارت وارده خواهند بود .

این گزارش می افزاید: پرستاران با خرید بیمه نامه”پرستار در منزل” تحت بیمه مسئولیت پیراپزشکان ، می توانند مسئولیت حرفه ای خود را در قبال بیماران خود، تحت پوشش قرار دهند و در صورت وقوع حوادث احتمالی برای بیماران ، برای جبران خسارت ها ، از این بیمه نامه استفاده کنند.

گفتنی است ، بیمه نامه پیراپزشکان با تخصص پرستار در منزل ، صرفاً به آن دسته از پرستاران مورد تائید سازمان نظام پرستاری که دارای قرارداد معتبر با شرکت های ارائه خدمات پیراپزشکی (درمانی) درمنزل بوده و در محل سکونت بیمار به کارگمارده می شوند ، ارائه می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false