×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رخداد شمال: ببرهای خسته در تیم نساجی که در غیبت محمد عباس‌زاده گمان می‌رفت که نتوانند نتیجه خوبی کسب کنند اراده و غیرت مازندرانی را هجی کردند و بازی باخته مقابل تیم ملوان در نیمه نخست را با برد عوض کردند.

پس از گل‌به‌خودی بازیکنان نساجی و حساب یک بر صفر به سود ملوان، نیمه دوم بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی با هجوم‌های پی درپی تیم میزبان آغاز شد.

بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران که با دریافت یک گل در نیمه نخست خود را بازنده بازی دیدند به بازی تهاجمی روی آوردند تا گل خورده خود را جبران کنند.

در دقیقه ۷۲ بازی حسن نجفی توانست از روی ضربه ایستگاهی گل تساوی تیم نساجی را به ثمر رسانده و این تیم مزد حملات خود را دریافت کند؛ البته نباید تلاش‌های محمد قاسمی‌نژاد برای گرفتن خطای پشت ۱۸ را نادیده بگیریم.

سوت‌های ناعادلانه داور سبب شد تا جو استادیوم متشنج شود و یک پنالتی به ظاهر مسلم به سود نساجی گرفته نشود.

تماشاگران پرشور، بار دیگر جهنم وطنی را برای انزلی‌چی‌ها معنی کرده و یک‌صدا بازیکنان تیم محبوب نساجی را تشویق کردند که این کار بُهت و تعجب هواداران ملوانی را به‌دنبال داشت.

ببرهای خسته که در غیاب محمدعباس‌زاده «آقای گل لیگ دسته اول» گمان می‌رفت که نتوانند نتیجه خوبی کسب کنند، اراده و غیرت قائم‌شهری را هجی کردند و با حملات هجومی خود توانستند در دقیقه ۷۶، توسط محمدمهدی نظری دومین گل خود را به ثمر رسانده و بازی باخته در نیمه نخست را با برد عوض کنند.

بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از به ثمر رساندن گل برتری، همچنان به سوی دروازه حریف یورش برده و همین کار موجب شد تا تماشاگران پرشور، ورزشگاه را به غوغاکده‌ای تبدیل کنند

در ادامه باز هم تیم میزبان بود که سراسر حمله بود ولی نتوانست از موقعیت‌های به‌دست‌آمده استفاده کند و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید و با این نتیجه نساجی ۴۲ امتیازی شده و برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر شد.

از حواشیه این بازی می‌توان به این نکته اشاره کرد که محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد باخت و با شنیدن سوت پایان به وسط زمین دوید و به سمت رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی یورش برد و همین هیجان سبب شد تا چندقدم مانده به مدیرعامل، مایلی‌کهن به ظاهر دچار حمله قلبی شده و به زمین بیفتد.

بعد از این اتفاق، آمبولانس برای انتقال مایلی‌کهن به بیمارستان در زمین حاضر شد ولی به‌دلیل بهبودی نسبی این انتقال انجام نشده و از زمین برخواست

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false