×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، ذبیح الله ذاکری مدیرعامل آبفای شهری مازندران  در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب ساری با قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس در همراهی و حمایت  از این شرکت در بخش اعتبارات و اجرای طرح‌ها؛ گفت:  با حمایت این مسئولان طرح‌های آب و فاضلاب شتاب بیشتری گرفت.

وی با اشاره به کاهش مقدار بارندگی و تغییر فرهنگ و افزایش تقاضا برای مصرف آب، افزود: ۹۰ درصد منابع تامین آب شرب استان از طریق سفره‌های آب زیرزمینی و چاه‌ها انجام می شود بنابراین با مشارکت آب منطقه ای استان و  براساس تدوین نقشه راه،  باید به سمت تامین منابع آب پایدار پیش برویم.

ذاکری ادامه داد: بر اساس نقشه راه، تا سال ۱۴۴۰ بالغ بر ۸۵ درصد منابع آب شرب از طریق آب‌های سطحی  و ۱۵ درصد از طریق  آب‌های زیرزمینی تامین شود.

مدیرعامل آبفای شهری مازندران با اشاره به برخورداری ۱۱ درصدی جمعیت این استان از طرح‌های فاضلاب؛ تصریح کرد: این رقم در کشور ۴۴ درصد بوده که برای رسیدن به میانگین کشوری از طریق فاینانس‌های داخلی وخارجی و اجرای این طرح‌ها سعی در جبران عقب ماندگی در بخش فاضلاب داریم.

وی ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به طرح‌های فاضلاب  پیگیر اخذ تسهیلات از بانک توسعه اسلامی به مبلغ ۲۶۵ میلیون یورو هستیم.

ذاکری با اشاره به مرحله دوم بازدید کارشناسان این بانک از طرح‌های فاضلاب استان مازندران در روزهای گذشته؛ افزود: با دریافت این تسهیلات و اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای اولویت دار ۲۵ درصد به جمعیت برخوردار از این طرح‌ها در استان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به سنت خانه تکانی در روزهای پایانی سال از مشترکان خواست با اعمال مدیریت مصرف، مجموعه شرکت آبفای شهری را در خدمت رسانی به مردم یاری رسانند.

برارزاده مدیر جدید امور آبفاشهری ساری نیز با بیان اینکه برای رسیدن به هدف‌های تعیین شده باید گام‌های بلندی برداشته شود، گفت: با کارگروهی، همدلی، انسجام و دوستی این امر میسر می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false