×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی به فؤاد معصوم رئیس‌جمهور عراق، آزادسازی موصل و گام‌های نهایی در پاکسازی این شهر تاریخی را به وی و مردم عراق تبریک گفت. متن کامل پیام حجت‌الاسلام روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای فؤاد معصوم

رئیس‌جمهوری عراق

آزادسازی موصل و گام‌های نهایی در پاکسازی این شهر تاریخی را به جنابعالی و مردم عراق تبریک می‌گویم.

تحولات مثبت امنیت‌آفرین در کشور عراق و پیروزی در مبارزه بی‌امان با تروریسم و افراط، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه مردم و نیروهای نظامی و کمک کشورهای همسایه در زدودن پیکره وحشت داعش و نابودی حامیان و منابع آنان است.

بدیهی است با همین استواری و صلابت در مبارزه با تروریسم، خواهیم توانست منطقه خاورمیانه را به امنیت و صلح بازگردانده و مردم مظلوم مسلمان آن را از کابوس جنگ و کشتار، رهایی بخشیم.

برای جنابعالی سلامتی و شادکامی و برای مردم عراق سربلندی و سعادت آرزومندم.

حسن روحانی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

* پیام تبریک به آیت‌الله سیستانی

همچنین حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیام دیگری به حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی با تبریک پیروزی مردم عراق و آزادسازی شهر موصل، تصریح کرد: این پیروزی مردم عراق، یک بار دیگر جایگاه مرجعیت و فتوا را برای جهانیان روشن ساخت.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی دامت برکاته

پیروزی مردم عراق و آزادسازی شهر موصل، یک بار دیگر جایگاه مرجعیت و فتوا را برای جهانیان روشن ساخت. سه سال پیش در روزهای ناامیدی و هرج و مرج، این حوزه و مرجعیت بود که امید و اراده لازم برای مبارزه را به جامعه عراق برگرداند و موجب حرکت مردم و ارتش در برابر متجاوزین گردید.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به جنابعالی و مردم عراق، برای حضرتعالی سلامت و دوام توفیقات و برای مردم سربلندی آرزو می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false