×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال، وزارت ورزش و جوانان در راستای سیاست های جدید خود اقدام به راه اندازی خانه های جوان استانها تحت نظر نمایندگان منتخب سمن های جوانان استانها کرده است که خانه جوان استان مازندران نیز چندی پیش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

اکنون محمد آرام از نمایندگان منتخب سمن های جوانان استان مازندران با رای اعضای مجمع و با حفظ سمت نمایندگی به عنوان اولین مدیر خانه جوان مازندران انتخاب شد.

هاجر مرادی، جمیله طهماسبی،حسین بخشنده، محمدجواد خانپور، محمد آرام، حامد کاکاسلطانی، نازنین شهابی، امیرحسین سهرابی و مسعود یارایی اعضای مجمع نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان استان مازندران هستند که سال گذشته از طریق انتخابات مابین سمن های جوانان به عضویت در این مجمع درآمده اند.

پیش از این هاجر مرادی ریاست مجمع، جمیله طهماسبی نائب رئیس مجمع و حسین بخشنده دبیر این مجمع را عهده دار بوده اند.

محمد آرام نیز پیش از این ریاست مجمع نمایندگان سمن های استان مازندران را بر عهده داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false