×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به عنوان “عضو ستاد درختکاری استان” خبر داد و گفت : طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به عنوان “عضو ستاد درختکاری استان” منصوب شد.

در این حکم آمده است : نظر به ضرورت اجرا و توسعه طرح درختکاری و زراعت چوب در استان با هدف افزایش سرانه فضای سبز و تامین مواد اولیه کارخانجات صنایع چوبی و سلولزی به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان عضو ستاد درختکاری استان منصوب می شوید.

با توجه به فرارسیدن ایام مناسب درختکاری انتظار می رود با همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی ذیمدخل ، مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاهی و همچنین بهره گیری از همه ظرفیت های تشکل های بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد در اجرای دقیق برنامه های ابلاغی برابر ضوابط فنی و کارشناسی کاشت درخت در حریم سبز بزرگراه ها و کمربندی شهرها و روستاها حداکثر اهتمام خویش را معطوف نمایید.

ضمنا تاکید می شود با توجه به کمبود و بحران منابع آب ناشی از کاهش شدید بارندگی در سال های اخیر، تامین آب مورد نیاز برای آبیاری درختان غرس شده با استفاده از پساب تولیدی و تصفیه فاضلاب شهری و هرز آب های موجود با همکاری شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب در دستور کار ستاد مذکور قرار گیرد.

توفیق روز افزون همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false