×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، شرکت بیمه معلم درتداوم طرح بیمه‌فیروزه ای (بیمه اماکن متبرکه) و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود ، با هدف ایجاد امنیت در مساجد و هیات‌های مذهبی ، تفاهم‌نامه جدیدی را با مرکز رسیدگی در حضور معاون فنی بیمه معلم و معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد به امضاء رساند.

این تفاهم‌نامه جدید ، در راستای امنیت روانی لازم برای مساجد و هیئت‌های مذهبی می‌باشد که قبل از امضا این تفاهم‌نامه نیز ، شرکت بیمه معلم با طرح فیروزه ای اقدامات قابل‌توجهی را در این زمینه به انجام رسانید.

در همین زمینه این شرکت بیمه‌ای در نظر دارد ، با همکاری نمایندگان بیمه معلم و مرکز رسیدگی به امور مساجد ، طرحی جدید را اجرایی و عملیاتی کند.

این گزارش می‌افزاید ، بر اساس این تفاهم‌نامه و بنابر تعامل دو جانبه شرکت بیمه معلم و مرکز رسیدگی به امور مساجد مقرر گردید ، اقدامات لازم جهت پوشش بیمه‌ای مساجد در مناطق محروم صورت پذیرد.

گفتنی است ، گزارشی از میزان اتفاقات و خسارتهایی که در این ۵ سال اخیر ، بررسی و مشخص گردید : بیشترین حوادث در دو رشته بیمه آتش‌سوزی و بیمه مسئولیت اتفاق افتاده است .

و در واقع در طرح فیروزه‌ای که پیش از این عملیاتی شد ، بیمه نامه‌ها تلفیقی از بیمه آتش سوزی و بیمه مسئولیت می‌باشد. به گونه‌ای که اگر حادثه آتش سوزی اتفاق افتاد و یکی از اماکن آسیب دید ، ساختمان و تجهیزاتش را پوشش دهد و چنانچه منجر به فوت و یا نقص عضو شود نیز ، تحت پوشش بیمه می‌باشد.

بر اساس این گزارش تاکنون بیش از ۱۰ هزار مسجد و اماکن متبرکه در سطح کشور تحت پوشش بیمه معلم قرار گرفته‌اند که بیش از ۱۸۰ پرونده خسارتی بررسی و انجام شده است.

در سطح کشور بیش از ۷۲ هزار مسجد فعال می‌باشد ، که با ایجاد تعاملات دو سویه بیمه معلم و مرکز رسیدگی به امور مساجد ، می توان از ظرفیتهای بیمه‌گری در هیات‌های مذهبی استفاده کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false