×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سبک kpf ج.ا.ا ؛ همایش مسئولین کمیته ها و دبیران سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران با حضور مسعود رحیمی بنیانگذار و ریاست سبک کشور ، خانم دکتر نرگس کمالی دبیر شورای راهبردی ، سردار حبیب زاده عضو هیات رئیسه ، احمدی گرجی عضو شورای راهبردی ، سرکارخانم صالحی نایب رئیس بانوان و رضازاده مشاور عالی سبک به میزبانی کمیته پشتیبانی در مجتمع پذیرایی ژوان قائمشهر برگزار شد.

مسعود رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور با بیان این مطلب که یکی ازاهداف ورزش رزمی kpf ایجاد درآمد پایدار و ارتقای دانش فنی برای کشور است گفت: خوشبختانه این اتفاق خوب را داریم پیگیری می کنیم و درآمدهای ایجاد شده به توسط کمیته بازاریابی بخشی ازهزینه‌ها را تأمین می‌کند.

ریاست سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: این رشته در سال گذشته دررده‌های مختلف سنی موفق شد که تمرینات ومسابقات خودش رو به صورت مجازی و حضوری برگزارکند.

وی افزود:با برنامه های مدونی که داریم ان شاالله بتوانیم ، به عنوان یک شاخص از نظام اسلامی در سطح کشور و جهان مطرح شویم.

این مسئول با اشاره به پراکندگی خوب رزمی کاران درسطح کشورتصریح کرد: رزمی کاران ما توانستند درجایگاه خوبی درفدراسیون قراربگیرند.

استاد رحیمی با بیان اینکه سطح رقابت میان ورزشکاران این رشته در سراسر ایران افزایش یافته است، بر ضرورت ارتقای دانش فنی کی پی اف تأکید کرد وگفت:در سال آینده کلاس مربیگری و داوری تخصصی برگزارخواهیم کرد.

این مسئول با یادآوری وجود حامیان مالی قدرتمند درکشتی و والیبال، خاطرنشان کرد سبک کارن پرشین فایت کشور از جمله سبک های است که هیچ اسپانسری ندارد.

ریاست سبک تصریح کرد؛درآمد پایدار،باید براساس برنامه ریزی درازمدت و قابل اتکا باشد، و باید طوری فعالیت کرد که طی سال‌های آینده،سبک ما در استان ها بی‌نیاز از کمک و اسپانسر اداره شوند.

دکتر نرگس کمالی دبیر شورای راهبردی سبک هم در این همایش گفت: همه باید در ارتقاء سطح علمی و کیفی کمک کنیم و بنده معتقدم کشور را باید یکپارچه دید بنابراین،امکانات این رشته ها باید به سایر مناطق و شهرهای استان ها هم تعمیم داده شود.

دبیر شورای راهبردی سبک با بیان اینکه افتخارات زیادی توسط ورزشکاران کشور در سطح استانی،کشوری،جهانی کسب شده است، تصریح کرد:در این سال ها ما قطب بازی های کشور بودیم و حرفی برای گفتن داریم.

 

سردار حبیب زاده عضو هیات رئیسه kpf ج.ا.ا ؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور میتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و باید با تمام قدرت مشکلات را دراستان ها حل کنیم گفت: عدم وجود فضای تمرینی مناسب و مشکلات موجود در تهیه لوازم ورزشی از مهمترین مشکلات هست که باید برطرف شود.

رئیس سبک استان مازندران گفت: از مسئولین و دبیران کمیته ها انتظار داریم که مسئولین کمیته ها را در استان ها فعال کنند تا بیشتر به این رشته بپردازند در این صورت میتوانیم شاهد مدال آوری در این رشته باشیم.

عضو هیات رئیسه کارن پرشین فایت افزود: با همکاری و هم افزایی مسئولین کمیته ها با استان ها می توان این مشکلات را هموار کرد و امیدواریم مسئولین ورزشی و مدیران نگاه ویژه تری به این رشته داشته باشند و نسبت به فراهم سازی بسترهای مناسب جهت پرورش استعدادها در این رشته ورزشی اقدام نمایند.

       

در پایان با اهداء احکام؛
دکتر حسینعلی احمدی گرجی به عنوان عضو شورای راهبردی سبک
سرکار خانم دکتر میترا احمدی به عنوان مسئول کمیته کارگری
سرکار خانم دکتر عسل بخشیان به عنوان مسئول کمیته توسعه و همگانی
سرکار خانم انسیه سالاریه به عنوان دبیر کمیته برون مرزی
سرکار خانم دکتر روشنک زمان پور به عنوان دبیر کمیته بازاریابی
سرکار خانم ایزد گشت به عنوان دبیر کمیته آموزش
محسن هدایتی به عنوان عضو شورای مرکزی کمیته روابط عمومی و امور بین الملل معرفی و از یوسف صادقی مسئول کمیته پشتیبانی به خاطر میزبانی این همایش تجلیل شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false