×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال : دابوئیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل  ،  گفت: خبر وقوع انفجار در بخش تاسیسات بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که نیروهای عملیاتی ۱۰۴ از ایستگاه شماره یک آتش نشانی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شد.
وی افزود: آتش نشانان اتاق تاسیسات بیمارستان را که به دلیل انتشار و تجمع گاز اکسیژن دچار حریق شده بود، اطفا و سپس محیط را ایمن سازی کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: در این آتش سوزی دو پرسنل بیمارستان دچار مصدومیت جزئی شدند و با کمک کادر درمانی سرپایی مداوا شدند.
دابوئیان افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false