×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : دکتر محمود عابدینی،رئیس هیئت مدیره انجمن بیماران ام اس استان مازندران با انتقاد شدید از بی مهری صداو سیمای استان نسبت به برنامه های  روز جهانی ام اس و عدم اهتمام به مشکلات این بیماران دردمند و نیازمند گفت؛ واقعا با هیچ زبان و قلمی نمی توانیم این بی مهری سوال برانگیز رسانه ملی را توصیف نماییم.

وی با اشاره به عضویت بیش از ۳هزار نفر در انجمن بیماران ام اس استان تصریح کرد؛ متاسفانه با بی توجهی برخی از مسئولین و همچنین بی اعتنایی رسانه های ارتباطی به ویژه رسانه ملی در حوزه استان مازندران ، بیماران ام اس با چالشها و مشکلات عدیده ای مواجه هستند که حداقل انتظار از صداو سیمای مرکز مازندران ،تدارک  ویژه برنامه ای برای روز جهانی ام اس(۴خرداد) بوده است .

دکتر عابدینی با اشاره به اینکه متاسفانه همه روزه شاهد هستیم رسانه ملی برای تبلیغ برنامه های بی محتوا ساعتها وقت می گذارد اما از پرداختن به مشکلات بخش قابل توجهی از بیماران صعب العلاج  که تقویت عنصر امید و نشاط در این بیماران شرط مهم کنترل بیماری است کمترین زمان را تخصیص نمی دهد گفت؛ انجمن بیماران ام اس استان مازندران تشکیلاتی کاملا خیریه و عام المنفعه است که با مسئولیت پذیری شماری ازانسانهای نوع دوست و با هزینه خیرین نیک سیرت اداره می شود و خدمات مورد نیاز و البته در حد مقدورات را به بیماران ام اس ارائه می دهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن بیماران ام اس استان مازندران گفت؛ افتخار بنده بعنوان پزشک متخصص مغز و اعصاب و عضو هیات علمی دانشگاه این است که خادم همنوعان دردمندی هستم که روشن نگهداشتن بذر امید و نشاط در وجود این عزیزان را وظیفه انسانی خود می دانم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهم کرد. اما از رسانه ها به ویژه رسانه ملی و صداو سیمای مرکز مازندران انتظار داشتیم که در این مسیر انسانی و اخلاقی حامی ما باشند و به جای پرداختن به دهها برنامه بی محتوا و غیر ضروری ، اندکی از وقت رسانه ای را که خوشبختانه عنوان پرطمطراق «ملی» را یدک می کشد، به مردم و بیمارانی اختصاص دهند که حقیقتا صاحب و مالک این رسانه هستند و هزینه های آن نیز از بیت المال تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما در انجمن بیماران ام اس استان مازندران هرگز سیاسی و یا انتفاعی نبوده و نیست تصریح کرد؛ انتظار نداریم رسانه ها به ویژه رسانه ملی نیز ما را با عینک سیاسی ببینند.

وی گفت؛ خرید ساختمان (عرصه و عیان) برای استقرار انجمن بیماران ام اس استان را گامی مهم و افتخارآمیز توصیف کرد که با پیگیری وی از محل بودجه مازاد برگزاری کنگره جهانی ام اس که در سال ۱۳۸۹ به ریاست و مسئولیت ایشان در ساری برگزارشد محقق گردید .

دکتر عابدینی گفت؛ معتقدم هر اقدامی که در جهت توانمندسازی بیماران ام اس و تزریق امید و نشاط به زندگی این افراد انجام می شود ،وظیفه ذاتی،انسانی و اخلاقی ما می باشد و هیچ منتی از این بابت برکسی نداریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false