×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،حجت‌الاسلام محمد قاسمی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه ساری در سال ۹۶ با تبریک سال نو به نمازگزاران مرکز استان اظهار داشت: امیدواریم در سال ۹۶ بتوانیم در ردیف مقربان درگاه الهی و دوستداران واقعی امامان معصوم باشیم.

وی افزود: انسان باید در همه ایام از معصیت و گناه دوری کند تا به درجه واقعی الهی برسد و در آن زمان، همه روزها برای مومن رستگار عید خواهد بود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه نیکی به کودکان و کمک به مستمندان همواره در تعالیم دینی تبیین شده است، تصریح کرد: انسان مومن باید شناخت واقعی به اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه سنت صله رحم و دید و بازدید اقوام و بیماران در نوروز باید بیشتر شود و به همه ایام سال تعمیم داده شود، گفت: انسان با این اقدام سبب درازی عمر برای خود و سلامتی همواره برای اطرافیانش خواهد شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اهمیت موضوع تولید و اشتغال برای ایشان به حدی مهم بوده که پیوست پیام سال ۹۵ نوروزی تبدیل به تداوم این نام‌گذاری به همراه تقویت تولید و اشتغال در سال جاری بوده است.

قاسمی با بیان اینکه باید استفاده از کالای تولید داخل در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: دولت از طریق تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید سازوکار خرید کالای ایرانی و رونق اشتغال را در جامعه فراهم کند.

وی با اعلام اینکه آغاز سال نو توام با ایام قمری و شمسی میمونی شده است، گفت: امیدواریم در ماههای رجب و شعبان که طلیعه رمضان بوده بتوانیم از فیوضات این ماه‌ها استفاده بهینه کنیم.

امام جمعه موقت ساری خواستار حضور در قبور شهدا و مردگان در ایام نوروز شد و افزود: مازندران دلاور خیز و قهرمان پرور همواره مامن امن امامزادگان واجب التعظیم بوده است.

قاسمی با اشاره به ایام نوروز و سفر خیل کثیری از گردشگران و مسافران به مازندران از آنان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از دپو و انباشت زباله در اماکن شهرها و روستاهای زیبای مازندران خودداری کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false