×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نسب قرا امام جمعه شهرستان سیمرغ با همراهی زارعی رئیس ارشاد در جمع اصحاب رسانه که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد گفت: خبرنگاری جزء مشاغل سخت و زیان آور می باشد و این قشر زحمتکش قابل تکریم و احترام هستند.

محمد نسب یادآور شد ، تلاشگران عرصه قلم حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز به کار می‌گیرند.

امام جمعه سیمرغ تصریع کرد؛ ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و اهالی محترم مطبوعات و رسانه است که وظیفه مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده دارند.

زارعی رئیس ارشاد سیمرغ در جمع خبرنگاران گفت ؛ خبرنگاران به مانند یک مسیر دو طرفه بین مردم و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود،زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکارعمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false