×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره فضای داخلی خودروها در رعایت حجاب، تصریح کرد:‌ می‌گویند در برخی ماشین‌ها کشف حجاب وجود دارد شما بدانید فضای داخل اتومبیل خصوصی نیست که کسی بگوید فضای خصوصی است و چه کار به کار خصوصی دارید. این ماشین است که در خیابان حرکت می‌کند، از پشت شیشه همه مردم، ساکنین خودرو را می‌بینند، بدحجاب و بی‌حجاب باشد همه می‌بینند و این دیگر فضای خصوصی نیست و فضای عمومی است و باید نیروی انظامی با قاطعیت با این افراد برخورد کند.

امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این زمینه تصریح کرده‌اند که فضای ماشین خصوصی نیست و ماشین فضای عمومی است و همه می‌بینند و باید دقت شود .

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کردند ؛ چه بسا افرادی که حجاب را مراعات نمی‌کنند، آدم‌های نجیبی باشند، اما فرهنگ غلط در خانواده آنها حاکم است، به خود بیایید، والله قیامتی است و در قیامت نمی‌توانید جواب دهید.

امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: در عالم برزخ نمی‌توانید جواب دهید، اگر گفتند با این کارتان به استقلال کشور آسیب رساندید و عزت انقلاب را از بین بردید و دشمن فکر کند در ایران از انقلاب دست کشیده‌اند و بدانید جواب این ضربه‌ها را در قیامت نمی‌توانید بدهید. مادران روی دختران‌شان دقت کنند، البته باید از نیروی انتظامی تشکر کنم که نسبتا خوب عمل کرده است./ایرنا

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false