×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، همزمان با دهه فجر، نخستین تونل شهری مازندران با نام شهید «سید مصطفی علمدار» با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ، خانواده معظم شهدا و شهروندان ساروی افتتاح شد ؛ طول این تونل ۳۰۰ متر ، ارتفاع مجاز آن ۵ متر و با عرض ۹ متر می‌باشد که با هدف روان‌سازی ترافیک شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ساروی احداث شده است.

مهندس عبوری شهردار ساری در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی در همه شهرها وجود دارد معضل ترافیک است که می‌توان با برنامه‌ریزی و کار و تلاش این مشکلات را کاهش داد ، گفت: یکی از پروژه‌های در دستور کار ‌شورای شهر قرار دارد طرح جامع مطالعات ترافیکی است که با طرح و برنامه می‌توان به صورت زنجیره عمل کرد که برای حل معضل تونل شهید عملدار احداث می‌شود ساخت پل بزرگ سه راه جویبار برای حل معضل ترافیک میدان فرح آباد در دستور کار قرار دارد.

عبوری با اشاره به اینکه به علت اینکه این منطقه به لحاظ زمین‌شناسی سست است نقت ۳۰۰ متری به رودخانه تجن و هدایت آب به سمت رودخانه تجن در دستور کار قرار داده شده است ، افزود: از بهمن ۹۶ تا بهمن ۹۷ قربب به ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق اوراق تسویه برای شهر ساری جذب کردیم.

شهردار ساری تصریح کرد: با این اوراق تسویه ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی ارزش افزوده مالیاتی و بدهی پیمانکاران تا بهمن ۹۶ تسویه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۵ میلیارد تومان از این اوراق تسویه پل ولیعصر که در سال ۸۸ احداث شده بود ، پرداخت شد ، خاطر نشان کرد: تا ۶ ماه اول ۹۸ تمامی دیون پیمانکاران را پرداخت می‌کنیم.

عبوری با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خزانه برای شهر ساری جذب شده است ، گفت: قریب به ۵۰۰ پروژه عمرانی و خدماتی در ‌شهر ساری در دست اجرا داریم که پروژه کارخانه زباله‌سوز ساری یکی از این پروژه‌ها است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false