×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در مراسم گرامی‌داشت روز شهدا و پاسداشت شهدای دفاع مقدس، انقلاب، مدافع حرم و امنیت مازندران اظهار داشت: امیدواریم خداوند به مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران طول عمر پربرکت عنایت کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا با سه عنصر ایمان، جهاد و شهادت ریشه گرفته است، تصریح کرد: این شعارها سبب پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شده است که تداوم آن سبب تثبیت پایه‌های نظام شده است.

فلاح با بیان اینکه استقلال و آزادی شالوده نظام مقدس اسلامی ایران بوده است، افزود: اقتدار ایران اسلامی زبانزد همه جهانیان بوده و هیچ کشوری به اندازه ایران اقتدار و ابهت ندارد.

وی با اعلام اینکه قالب کشورهای غربی دنیا وابسته به استکبار هستند، یادآور شد: با گذشت سی و هشت سال از انقلاب اسلامی، ایران الگوی اقتدار کشورهای دنیا شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهیدان در ثبت تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، افزود: وصایای شهدا باید همواره نصب العین فعالیت مدیران باشد چرا که شهدا نماد و شاخص جامعه هستند و راه آنان رستگاری و اقتدار آفرینی برای نظام اسلامی بوده است.

فلاح با بیان اینکه شهدا همواره زنده بوده و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: پیام، اصول، اسلوب و خون شهدا همواره سبب ماندگاری و تثبیت پایه‌های نظام مقدس اسلامی ایران شده است.

وی با تاکید بر پاسداشت ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، گفت: شهدا همواره سبب استحکام نظام و قطع وابستگی کشور به نظام استکباری شدند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مسیر سرخ شهادت از خط مقدس امامت و ولایت تبیعت کرده است، افزود: شهدا همواره دوستدار ولایت و منشا استقلال، شرف و عزت کشور بوده و دنباله رو اهداف اسلامی و دینی بودند.

وی با اعلام اینکه سرکشی به خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی ما است، گفت: مازندران گنجینه ای از شهدا و انسان‌های بزرگواری بوده که به فرمان معمار کبیر انقلاب خط شکن و افتخارآفرین بودند.

فلاح با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس برای دفاع از حریم ولایت، نظام و کشور به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند، افزود: خط شکنی لشکر پیروز ۲۵ کربلا در طول تاریخ انقلاب درخشان بوده است.

وی با اعلام اینکه با گذشت بیش از ۳۸ سال از انقلاب، هنوز جوانان غیوری برای دفاع از حریم حضرت زینب (س) رهسپار جنگ با تکفیری‌ها شدند، گفت: مازندران دلاورخیز نیز پیشتاز تقدیم شهدای مدافع حرم در کشور نیز بوده است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است، تصریح کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس با مدد خانواده شهدا و ایثارگران به مسئولان تداوم خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false