×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران با بیان اینکه سال ۹۵ در مجموع ۴۵ میلیون نفر شب در مازندران اقامت کردند اظهار داشت: در نوروز سال جاری نیز شمار مسافران مقیم نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد و میزان تردد ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعال شدن بومگردی روستایی در استان افزود: بیش از دو میلیون و ۳۹۰ هزار نفر شب از مجموع ۹ میلیون نفر شب مسافر نوروزی استان در ییلاق و روستاها اقامت کرده اند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه بحث ستاد تسهیلات سفر مربوط به همه زمان ها است افزود: همه فرمانداران، شهرداران و ۱۲ کمیته برای خدمات دهی به مسافران آمادگی دارد.

فلاح جلودار با اشاره به انتخابات فراروی ادامه داد: مازندران در انتخابات گذشته در بین استان های دارای دو میلیون واجد شرایط رای دادن، بالاترین رتبه را کسب کرده و ۷۳ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی شمار داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی را ۱۸ هزار و ۲۶۵ نفر اعلام کرد و گفت: تمام روستاهای مازندران قابلیت برگزاری انتخابات را دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداری های استان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سالانه درآمد دارند در حالی که بودجه استانی ما ۵۰۰ میلیارد تومان است گفت: دولت در سه سال ۴۵۰ میلیارد تومان به دهیاری ها کمک کردند و باید افراد متعد و کاردان انتخاب شوند

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false