×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در آغاز اجرای طرح انتظامی ترافیکی زمستانی مازندران افزود: با توجه به نقش مازندران در ارائه خدمات ملی به شهروندان استان های مختلف کشور، مسئولیت پذیری باید تقویت شود.

 استاندار مازندران بر لزوم هم افزایی و وفاق در ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: تعصبات بخشی و وجود فاصله بین دستگاههای اجرایی کارائی را غیر موثر می کند.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل دستگاه های مرتبط با اجرای طرح انتظامی و ترافیکی استان مازندران بسیار مهم است، در عین حال گفت که توجه مردم به انجام سفر های برنامه ریزی شده و رعایت مقررات و ضوابط به طور یقین علاوه بر کاهش هزینه ها، سبب رضایتمندی مسئولان و شهروندان می شود.

در طرح انتظامی و ترافیکی، نیروهای پلیس راه به همراه تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی و راه و شهرسازی در محورهای کندوان (کرج – چالوس )هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری مستقر می شوند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به چهار محور مواصلاتی استان توجه ویژه ای کرده است، ادامه داد: به همین دلیل امروز به رغم افزایش چند برابری ترددها ،شاهد کاهش تصادفات در جاده های استان هستیم.

حسین زادگان با بیان این نکته که باید از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی استفاده کنیم، گفت: باید نهایت تلاش و همکاری را برای انجام سفرهای زمستانه کم خطر داشته باشیم.

وی مسئولیت و نقش حاکمیت و دولت در ارائه خدمات دهی مطلوب به مردم را مهم توصیف کرد و ادامه داد: در حوزه راهسازی کارهای خوبی شده است و اطلاع رسانی در این بخش ها باید گسترش بدهد.

او گفت: امروز اگرچه برای رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم اما شرایط حداقلی با توجه به افزایش چشم گیر تردد ها در جاده های مازندران بوجود آمده است و صد البته این وظیفه اصلی ساختاری و اداری نظام است.

استاندار مازندران به نقش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید انتظارات متقابل مردم و دستگاه های اجرایی را به درستی مطرح کنند وبرجسته سازی زحمت نیروهای مختلف انتظامی ،خدماتی و امدادی از سوی رسانه ها ضروری است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false