×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمد اسلامی استاندار مازندران در بازدید ازاستاندار مازندران در گلوگاه اظهار داشت: این آمار در دو ماه گذشته، ۲۰ درصد بود که با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به ۳۵ درصد رسیده است.

وی با اشاره به توسعه و پیشرفت در شرق مازندران و لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، افزود: شرق مازندران با وجود دارا بودن منطقه ویژه اقتصادی دارای شرایط ویژه ای برای توسعه است.

استاندار مازندران گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد دارای مزایای فراوان است و باید تلاش شود تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

اسلامی افزود: اخیرا در تفاهم نامه منعقد شده با کره جنوبی، آن ها اعلام کردند که حاضر هستند تا ۲٫۵ میلیارد دلار در مازندران سرمایه‌گذاری کنند که مبلغ قابل توجهی است که این سرمایه‌گذاری در بخش صادرات و ترانزیت نفت و دانه‌های روغنی و گیاهی و خوراکی است که پذیرفتند تا سرمایه‌گذاری کنند.

وی توسعه و پیشرفت استان را در گرو وحدت و همدلی دانست و گفت: باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی، افزایش اشتغال روستایی، حمایت از سرمایه‌گذارانی که کالای با کیفیت تولید می کنند و اشتغالزایی مناسب دارند، برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false