×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر در آیین معنوی اعتکاف ثبت نام کرده اند اظهار داشت: این آیین معنوی در ۳۲۰ مسجد در حال برپایی است.

وی با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان در ایام اعتکاف را جوانان تشکیل می دهند، افزود:‌ در سال ۹۴ تعداد کل شرکت کنندگان در این مراسم معنوی و عبادی ۲۱ هزار نفر بود که  در سال ۹۵ به تعداد ۲۳ هزار و ۶۵۳ نفر افزایش یافت و پیش بینی می شود که امسال ۲۵هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در سال ۹۵  از تعداد کل شرکت کنندگان اعتکاف ماه رجب هزار و ۴۶۷ نفر را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل داده اند و از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۶۷ نفر را جمعیت شهری و مابقی از روستاییان عزیز مازندرانی بودند.

وی افزود: آمارها نشان می دهد حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم بسیار چشمگیر است و حدود ۱۱ هزار نفر از معتکفین در سال ۹۵ دانشجو ، طلبه و دانش آموز بودند و با توجه به اینکه در سال ۹۶ فرصت بهتری برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم است پیش بینی می شود سال جدید حضور قشرهای جوان در مراسم اعتکاف افزایش بیشتری خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false