×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مالدیو مقصدی مناسب جهت خلاصی از درگیری‌های ذهنی و شلوغی‌های روزانه است. جزایر مالدیو جان می‌دهند برای تفریح و رها شدن از تمام چیزهایی که می‌توانند به‌نوعی آرامش آدم را به هم بزنند. مالدیو کشوری کوچک و جزیره‌ای است که تمام امکانات تفریحی و رفاهی را یکجا در دسترس گردشگران قرار می‌دهد. مالدیو جاذبه‌های زیبا و بی‌نظیری چون موزه‌ی ملی، کاخ ریاست جمهوری، مسجد جمعه ماله و فروشگاه‌های محلی دارد. علاوه بر تمام این جاذبه‌ها تفریحات آبی مالدیو و گذران وقت در سواحل ماسه‌ای‌اش فوق‌العاده و باور نکردنیست و نباید به‌هیچ‌عنوان از قلم بیافتد.

maldivدر سواحل مالدیو می‌توانید آفتاب بگیرید و به ورزش‌هایی چون تنیس، بدمینتون و دوچرخه‌سواری بپردازید. همچنین می‌توانید شنا کنید یا به ورزش‌های آبی چون جت اسکی، چتر سواری، اسنورکلینگ، فلای بورد و … بپردازید. مثلا با پرداخت ۱٫۵ دلار می‌توانید راکت کرایه کنید و به‌ صورت رایگان در زمین بدمینتون بازی کنید.

فلای بورد

فلای بورد یک تفریح آبی جدید و بسیار مهیج است که شمارا در ارتفاع ۱۲ متری سطح آب به پرواز درمی‌آورد. این وسیله به شکل یک کفش است که نیروی محرکه‌اش از شلنگ آبی که به جت اسکی متصل است تأمین می‌شود. آب با فشارقوی از زیر کفش خارج می‌شود و به شما امکان پرواز بالای دریا و شیرجه به درون آب را می‌دهد. این ورزش هیجان‌انگیز تقریباً در تمامی سواحل مالدیو در دسترس است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی ۱۵۰ دلار برای نیم ساعت بر فراز آب‌های گرمسیری جزیره به پرواز درآیید.

fly_bord

غواصی

در سواحل مالدیو مراکزی جهت آموزش غواصی به افراد مبتدی وجود دارد که سپس با در اختیار گذاشتن تجهیزات غواصی گردشگران می‌توانند به اعماق آب ‌رفته و با حیوانات مختلفی مثل لاک‌پشت‌ها و کوسه‌های سرچکشی شنا کنند و محیط زندگی ماهیان را از نزدیک ببینند. جزیره‌ی مالدیو در غواصی و ماهیگیری پیشرفت‌های زیادی کرده است و کار اصلی بومیان آن منطقه غواصی است پس گردشگران می‌توانند به‌راحتی به مهارت و تجربه‌ی آن‌ها اعتماد کنند و با خیال راحت بعد از آموزش دیدن به غواصی بپردازند. بهتر است بدانید که با پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌توانید از لحظاتتان در زیرآب عکس و فیلم هم داشته باشید.

ghavasi

اسنورکلینگ

همیشه هم نیاز نیست که برای دیدن دنیای زیر آب غواصی بلد بود در آب‌هایی با عمق کمتر می‌توانید با اسنورکلر که یک ماسک مخصوص غواصی است به دنیای زیرآب سفر کنید. در تمام سواحل مالدیو اسنورکلینگ به‌عنوان یک تفریح آبی رایج و در دسترس است و هزینه‌ی کمتری نسبت به غواصی دارد. اسنورکلر به شما اجازه می‌دهد که زمانی در سطح آب هستید و سرتان زیرآب است هم بتوانید تنفس کنید و هم با وضوح بالایی به مشاهده‌ی اشیا و موجودات درون آب بپردازید.

snorkiling

قایق کف شیشه‌ای

قایق کف شیشه‌ای تجربه‌ی جدید و جالبی از گشت‌وگذار آبی است به صورتی که می‌توانید حیوانات زیر پاهایتان را که درون آب شنا می‌کنند ببینید. دیواره‌های این قایق هم شیشه‌ای است و فاصله‌ی شما با ماهیان آن‌طرف شیشه کمتر از یک سانتی‌متر است و این به‌ نوبه‌ی خود حس و حال فوق‌العاده‌ای دارد. هزینه‌ی این قایق تفریحی در سواحل مالدیو به ازای هر نفر برای نیم ساعت ۲۵ دلار است.

Inside_Glassbottom_boat3

جت اسکی

یکی دیگر از کارهای مهیجی که نباید از آن غافل شد جت اسکی است. این تفریح آبی بسیار انرژی‌زا و سرگرم‌کننده است. به‌نوعی می‌توان گفت جت اسکی همان ماشین‌سواری است اما روی آب. جت اسکی در تمام سواحل مالدیو در دسترس است فقط حواستان به برگه‌هایی که در هنگام کرایه کردن جت اسکی امضا می‌کنید باشد. گاهی در این برگه‌ها بابت کمترین خسارت واردشده به جت اسکی مجبور به پرداخت هزینه‌های گزافی می‌شوید.

jet_ski

پاراسیلینگ

یکی از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی پاراسیلینگ یا آب‌چتر سواری است. برای این تفریح چترهای مخصوصی تولیدشده که از یک تا چهار نفر ظرفیت دارند و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها به گونه‌ای است که بر فراز آب با نیروی کششی که از قایق تأمین می‌شود به پرواز درمی‌آید و ارتفاع می‌گیرد. درنهایت به ارتفاعی خواهید رسید که جز سکوت هیچ صدایی نخواهید شنید. پاراسیلینگ یک تفریح بسیار پرهیجان است که تبدیل به یکی از بهترین تجربه‌هایتان خواهد شد.

parasiling_1

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false