×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ نخستین نشست کمیته فرهنگی، هنری و رسانه ای قرارگاه محله محور با حضور مرتضی درزی پور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ، معاون فرهنگی سپاه شهرستان،نسیم رضایی بخشدار تالارپی و مسئولین مرتبط به میزبانی ارشاد شهرستان برگزار شد.

درزی پور رئیس کمیته فرهنگی،هنری و رسانه ای قرارگاه محله‌محور؛ این قرارگاه را یکی از راهبرد‌های اساسی برای انسجام‌ بخشی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های بومی جهت آبادانی و توسعه روستا‌ها دانست و گفت: قرارگاه‌ محله محور به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین، بستری را فراهم می‌کند تا معضلات و نیاز‌های هر محله با شناسایی دقیق و مشارکت عمومی حل‌ و فصل شود.

وی با تأکید بر اهمیت نقش‌آفرینی نیرو‌های مردمی و دلسوز در مدیریت محلات افزود: طرح قرارگاه محله‌محور با هدف هم‌افزایی و ایجاد انسجام حداکثری میان اقشار مختلف و نیرو‌های تأثیرگذار در مناطق روستایی و شهری ایجاد شده است.

وی افزود: تفکر حاکم بر این طرح،تعالی‌ بخشی به همتی که درمیان بسیجیان، هیئت‌امنای مساجد، معتمدین محل، دهیاران و شورا‌های اسلامی وجود دارد.

در ادامه نسیم رضایی بخشدار تالار با بیان این مطلب که؛ زمانیکه همه نیرو‌های تأثیرگذار در یک ساختار منسجم کنار هم قرار می‌گیرند، روند توسعه روستا‌ها شتاب بیشتری به خود می‌گیرد و بسیاری از مشکلات زیرساختی و فرهنگی با هزینه‌ای کمتر و کارایی بالاتر قابل مدیریت خواهد بود.

معاون فرهنگی سپاه سیمرغ گفت؛ هدف نهایی این طرح تقویت امید و نشاط اجتماعی در روستا‌ها از طریق اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس، اما اثرگذار است که مستقیماً بر معیشت و کیفیت زندگی روستاییان تأثیر می‌گذارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false