×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران و حجت الاسلام وحید معتمدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مازندران در پیامی مشترک میلاد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه‌ی زهرا(س) و روز زن را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضرت زهرا(س)، اسوه‌ی بی‌همتای عفاف، دانایی، مقاومت و مهربانی است. ایشان آموختند که زن، ستون استوار خانواده و پرورش‌دهنده‌ی نسل‌های آینده‌ساز است. امروز، بانوان ایران‌زمین، با الهام از این سرمشق جاودان، در کنار مسئولیت‌های خطیر مادری و همسری، در میدان‌های دانش، فرهنگ و تلاش برای آبادانی میهن، حضوری درخشان و تأثیرگذار دارند.

در مجموعه‌ی دامپزشکی استان مازندران نیز، حضور بانوان متخصص، دامپزشک، کارشناس و کادر فنی، جلوه‌ای از این نقش‌آفرینی ارزشمند است. آنان با تعهد و تخصص خود، در راستای تأمین سلامت دام، طیور و آبزیان، تضمین ایمنی غذاهای با منشأ دامی و صیانت از سلامت عمومی جامعه، ضمن اینکه عرصه‌های گوناگونِ زندگی، از کانون گرم خانواده تا عرصه‌های اجتماعی، علمی و اقتصادی، با تکیه بر ایمان و عزمی راسخ، نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کنند؛ تلاش دارند تا سهمی انکارناپذیر در توسعه‌ی پایدار بخش دامپزشکی استان ایفا نمایند.

فرارسیدن میلاد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه‌ی زهرا(س)، را به تمامی زنان سرزمینم، به ویژه مادران، همسران اداره کل دامپزشکی استان مازندران تبریک می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون برای تمامی زنان ایران زمین، به ویژه بانوان پرتلاش خطه‌ی سرسبز مازندران مسئلت داریم.

حمزه آقاپور کاظمی؛

مدیرکل دامپزشکی مازندران

حجت الاسلام وحید معتمدی؛

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مازندران

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false