×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  دو معلم مازندرانی امسال رتبه نخست پژوهشی کشور را کسب کردند و در آیین ویدیوکنفرانسی که با حضور وزیر آموزش و پرروش برگزار شد ، مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس فهرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرروش ، نساء ابراهیم‌تبار بورا معلم بابلی مقام اول بخش معلم پژوهنده را به خاطر اقدام پژوهی با عنوان ” چگونه توانستیم با کمک شیوه‌های آموزشی هدفمند، یادگیری مفاهیم فارسی را در دانش‌آموزان بهبود بخشیم؟ ” از آن خود کرد.

فاطمه رهبر معلم قائمشهری هم مقام اول را در بخش پایان‌نامه کارشناسی ارشد به خود اختصاص داد. عنوان پایان نامه این معلم مازندرانی ” تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی و مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ” بوده است.

همچنین علاوه بر این ۲ معلم ، از پنج معلم دیگر مازندرانی هم در این مراسم به خاطر کسب رتبه های برتر پژوهشی تجلیل به عمل آمد.

حامد نیکپی معلم محمودآباد به عنوان پژوهشگر برتر موفق به کسب عنوان ” پژوهشگر شایسته ” شد. امیرمحمد مؤمنی کوهستانی از پردیس دکتر شریعتی ساری دانشگاه فرهنگیان هم رتبه سوم دانشجو معلمان پژوهنده را به خود اختصاص داد.

عبدالله محمودی دیگر معلم مازندرانی به عنوان دانشجو معلم پژوهنده حایز رتبه کشوری شد. زهرا قاسم زاده از شهرستان سیمرغ و مرتضی همایون نیاز از بندپی شرقی دیگر معلمان مازندرانی بودند که به رتبه کشوری پژوهشی دست یافتند.

همایش بزرگداشت روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش و تقدیر از معلمان پژوهنده کشور امروز دوشنبه به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت همزمان در تهران و مراکز استان های برگزار شد.

در این مراسم پژوهشگران برتر آموزش و پرورش اعم از معلمان پژوهنده برتر، پژوهشگر برتر، طرح‌های پژوهشی برگزیده، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری برگزیده، تجارب برتر پژوهشی استان‌ها، شورای تحقیقات برگزیده استان‌ها، کمیته ‌های پژوهشی برتر حوزه ستادی، مدیران پژوهش‌سراهای برتر و دانشجومعلمان پژوهنده برتر تجلیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در پایان این مراسم که در محل اداره کل در ساری برگزار شد ، جوایز معلمان پژوهشگر برتر استان را که حایز رتبه کشوری شدند به آنان اهدا کرد.

علیرضا سعدی پور گفت : پژوهش سرلوحه امور اداره‌کل آموزش و پرورش قرار دارد چون باور داریم پژوهش، کلید طلایی توسعه و پیشرفت هر کشوری است.

وی حضور معلمان پژوهنده، دانش‌آموزان پرسشگر و مدرسه پژوهش‌محور را موجب افتخار استان مازندران دانست و افزود : از این پژوهشگران برتر ملی در حد و اندازه‌ای که شایسته است قدردانی خواهد شد و لوح تقدیر و تندیس این پژوهشگران نیز به آنان اهدا خواهد شد ضمن اینکه هدایایی از آموزش و پرورش استان و استاندار مازندران تقدیم این عزیزان خواهد شد.

سعدی پور گفت : آموزش بدون پژوهش ماندگار نیست و من از شما پژوهشگران برتر می خواهم توان تخصصی خود را به کار بگیرید تا در سال های آینده شاهد درخشش بیشتر همکاران و دانش آموزان در این بخش باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false