×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛محمدباقر یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ و مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ در پیامی مشترک با تبریک ایام دهه مبارک فجر و سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : انقلاب اسلامی ایران ، تقلیدی از انقلاب‌های شرق و غرب نبود؛ باران رحمت خداوند برای ایجاد تحول حقیقی در نظام اجتماعی و سیاسی ایران و بازگشت به دامان اسلام راستین بود.

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار سیمرغ به این شرح است؛

بسمه تعالی
امام خمینی (ره) : انقلاب ما انفجار نور بود .

۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

انقلاب اسلامی ایران، تقلیدی از انقلاب‌های شرق و غرب نبود؛ باران رحمت خداوند برای ایجاد تحول حقیقی در نظام اجتماعی و سیاسی ایران و بازگشت به دامان اسلام راستین بود.

اینک در طلیعه چهلمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهرستان سیمرغ تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت می‌نماییم.

🖊محمدباقر یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ
🖊مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان سیمرغ

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false