×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ،بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ، بر اساس نتایج جدید رتبه‌بندی دانشمندان ، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برتر در نظام رتبه‌بندی ESI یا همان Essential Science Indicators پروفسور داود دومیری گنجی ، رییس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل و استاد تمام گروه مهندسی مکانیک و سیالات دانشگاه نوشیروانی بابل برای ۱۳ سال متوالی در جمع دانشمندان پراستناد (یک درصد برتر جهان) قرار گرفت.

دومیری گنجی تاکنون بالغ هزار مقاله و چهل عنوان کتاب بین المللی در انتشارات معتبر جهانی به چاپ رسانده و بر اساس گزارش ESI و طی ۲۰ سال گذشته ، بیش از ۵۰ هزار ارجاع به مقالات وی با اچ‌ایندکس بالای ۱۰۰ ثبت شده است.

پایگاه شاخص‌های اساسی علم یا ESI یکی از فرآورده‌های کمپانی کلاریویت آنالتیکس است که نویسندگان یک درصد برتر دنیا نیز از طریق آن شناسایی و معرفی می‌شوند.

محققان بر اساس تعداد استناد‌های دریافتی مقالات آن‌ها در رشته‌های ۲۲ گانه علم، مرتب‌سازی می‌شوند و یک درصد آن‌ها تحت عنوان دانشمندان یک درصد برتر انتخاب می‌شوند.

داود دومیری گنجی ۱۳ سال به عنوان دانشمند یک درصد و یکصدم برتر جهان و پارسال نیز به عنوان برترین دانشمند جهان در علوم مهندسی معرفی شده و مجموعه رتبه‌های احرازشده ایشان بدلیل استمرار علمی مشابه برندگان جایزه نوبل بوده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false