×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ؛  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که برای شرکت در همایش شهرداران و دهیاران مازندران به رامسر سفر کرد ، صبح امروز شنبه در روز شهادت دخت گرامی نبی اکرم ، حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع بزرگ فاطمیون این شهرستان حضور یافت و گفت: ۲۲ بهمن نماد وحدت ، ایستادگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است. ‎

 عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: ۲۲ بهمن به فرمایش حضرت امام (ره) یوم الله است و در حقیقت روز انقلاب اسلامی و پیروزی مردم معتقد ، مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است.

وزیر کشور با تاکید بر این که ۲۲ بهمن نماد مقاومت ، ایستادگی ، اقتدار ، عدالت و پیشرفت است ، گفت: حضور مردم در این روز می تواند یک پیام برای همه جهانیان داشته باشد و آن اتحاد ، وحدت ، مقاومت و ایستادگی و رویارویی با همه کسانی است که نسبت به انقلاب ، مردم و اعتقاداتشان عناد و دشمنی دارند.

رحمان فضلی افزود: یقینا مردم ایران اسلامی با شرکت مقتدرانه ، شکوهمند و حماسی ، کام دشمنان انقلاب را تلخ و کام دوستداران و دلدادگان انقلاب و نظام را شیرین خواهند نمود و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false